Μπορεί ο υπουργός Μεταφορών κ. Μάκης Βορίδης να έδωσε το πράσινο φως για την επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης - Φλώρινας άλλα η διατήρηση της ύπαρξης του τρένου στην ακριτική Φλώρινα προϋποθέτει την σύμπραξη και την στήριξη των
φορέων όχι μόνο του ακριτικού νομού αλλά και της κεντρικής εξουσίας.
Όπως ανέφερε στέλεχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ βασική προϋπόθεση για τη διατήρηση του τρένου η εφαρμογή του πλάνου που έχει επεξεργαστεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και αφορά τις συνδυασμένες μεταφορές. «Όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς πρέπει να συνεργαστούν αρμόνικα προκειμένου το νέο εγχείρημα να έχει θετικό αποτέλεσμα» επισήμανε το στέλεχος. Σημαντική αναμένεται να είναι ο τομέας του εναλλακτικού τουρισμού με εκδρομικά τρένα και λεωφορεία προς περιοχές του Νομού Φλώρινας. Με έμφαση στους τουριστικούς προορισμούς, όπως είναι το Νυμφαίο, οι Πρέσπες, η Αρνισσα με το Καϊμακτσαλάν και ο Άγιος Παντελεήμονας.
Χρήστος Γιαννακίδης
Πηγή: Σιδηροδρομικά Νέα
Συμφωνώ με το άρθρο. Αυτό που πρέπει να γίνει άμεσα από τους δημάρχους είναι γράψουν πρόταση συνεργασίας, 2ήμερες-3ημερες εκδρομές κ.λπ. Και αν δεν μπορούν μόνοι τους ας ζητήσουν τη βοήθεια των εκπαιδευτικών και των τριών βαθμίδων της εκπαίδευσης
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά τα άλλα ο κ. Βορίδης δεν μας έκανε γιατί είναι "ακροδεξιός". Ωστόσο ενδιαφέρθηκε για το νομό. Ο σοσιαλιστής κ. Λιάνης γιατί νοιώθει υπερήφανος; Γιατί επί των ημερών του σταμάτησαν τα δρομολόγια του ΟΣΕ στη Φλώρινα και από τότε προέκυψε το πρόβλημα; Παρ' όλα αυτά επιμένει να μας κοροϊδεύει. Καμαρώνει αντί να ντρέπεται. ΑΗΔΙΑ.
ΔιαγραφήΕγώ διαφωνώ βρε παιδιά... Δηλαδή για να έχουμε τρένο πρέπει να εξασφαλίζουμε "συνδυασμένες μεταφορές"; Έτσι και οι κάτοικοι κάποιου νησιού θα πρέπει για να έχουν καράβι να εξασφαλίζουν και το πελατολόγιο του εφοπλιστή; Δεν λέω, φυσικά και πρέπει να βοηθήσουμε αλλά όχι και με το μαχαίρι στον λαιμό! Είναι ή δεν είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ μας η σιδηροδρομική σύνδεση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘ. Π
Γιατί άσχημα θα μας έρθει να έρχονται γκρουπάκια; Αυτοί είναι οι μόνοι τουρίστες που θα έρθουν, οι άλλοι από την τουριστικές εκθέσεις στην Κίνα κτλ θα είναι αόρατοι!
ΔιαγραφήΟι έμπειροι εκπαιδευτικοί θα βοηθήσουν τις εκδρομές και... οι ταβερνιάρηδες θα κάνουν έκπτωση στα κεμπάπια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε δεν πάτε να κάνετε κάτι άλλο ;
Θο βοηθήσουν οι τοπικοί φορείς, θα κάνουν εκδρομές τα σχολεία,θα πληρώνει η ΔΕΗ ,θα εισπράτει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Αυτό που λέτε κράτος τι διάολο θα κάνει ;
ποσο δικαιώνονται όσοι λέγαν για ξηλώματα γραμμών και για λεω-φορεία , αντί για τραίνα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα είναι σίγουρα ένας πολύ καλός τρόπος προσέλκυσης τουρισμού. Όσο για τα σχολεία, σε εκδρομές περιβαλλοντικου περιεχομένου είναι ο πλέον ενδεδειγμένος τρόπος μετακίνησης. Σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες είναι το σύνηθες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρύσα
Φτου, παραιτήθηκε ο Βορίδης. Πάει το τρένο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλω να πιστεύω ότι ΔΕΝ γνώριζε ότι θα "φύγει" και γι΄ αυτό να υποσχέθηκε "τρένο"!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας δουλεύουν οι δήθεν "μεγάλοι ", μας δουλεύουν και 'Μικροί".
Δε βαριέσαι, και η ζωή μας είναι "μικρή "!!!
Στο θέμα του τραίνου τον βολεύει
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν - λέμε τώρα - αν συμβεί και λειτουργήσει.
Θα έχει να λέει - ο εδώ ''κολλητός'' του- πως
Αυτό είχε ,την πολιτική,βούληση,την θέληση, την πρωτοβουλία που...
Οσο θα αργεί να φανεί το τραίνο
Θα έχει να λέει για τους άσχετους που δεν θέλουν,δεν μπορούν, δεν..
Η ΑΛΉΘΕΙΑ ΕΊΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΒΟΡΙΔΗς ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΕ. τώρα θα περιμένουμε, να κάνει κυβέρνηση ο Σαμαράς, να γίνει ο Βορίδης υπουργός, να εκλεγεί με τον κουβέλη βουλευτής η κόρη του Λιάνη, να είναι δήμαρχος ο Βοσκόπουλος και μετά το τρένο θα σφυρίξει τρείς φορές....
ΑπάντησηΔιαγραφή