Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Εκτός ψηφοδελτίου Ν.Δ. ο Απ.Ασλανίδης


Με αφορμή την απόσυρση της αίτησης υποψηφιότητάς του στο ψηφοδέλτιο της Ν.Δ. στο Νομό Φλώρινας, ο Απόστολος Ασλανίδης έκανε την ακόλουθη δήλωση:


Πειθαρχώντας σε σχετική απόφαση του Προέδρου μας, την οποία μου ανακοίνωσε ο ίδιος, δηλώνω ότι αποσύρω την υποψηφιότητά μου για την συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας, στο Νομό της Φλώρινας. 
Δηλώνω ότι με όλες μου τις δυνάμεις στηρίζω τον αγώνα του Αντώνη Σαμαρά, που στόχο του έχει την έξοδο της χώρας από την κρίση που αντιμετωπίζει και εύχομαι από καρδιάς σε όλους, όσους θα πλαισιώσουν το ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας, καλή επιτυχία στον αγώνα τους. 
Είναι αυτονόητο, ότι η αγάπη για την πατρίδα μου και για όλους τους Φλωρινιώτες, που στάθηκαν δίπλα μου και τους οποίους ευχαριστώ επίσης θερμά, θα αποτελεί το κίνητρο για να υπηρετώ τον τόπο μου, όπου και με όποια δυνατότητα διαθέτω.

Απόστολος Κ. Ασλανίδης

9 σχόλια:

  1. Γεια σου ρε μεγάλε……

    μόνο δεν μας είπες, ποιες δυνάμεις εννοείς?? δηλαδή θέλεις να πεις ότι έχεις κόσμο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αγάπη για την πατρίδα;αγάπη για τον εαυτούλη σου ναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στηρίζει Αντωνάκη; Τζούφιος και αυτός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν και νεαρός εχει αξιοπρέπεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΖΥΓΙΣΘΕΙ ΕΜΕΤΡΗΘΕΙ ΚΑΙ ΕΥΡΕΘΕΙ "ΕΛΑΦΡΥΣ"?
    ΤΗΝ ΕΦΑΓΕ ΤΗ ΜΟΥΦΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ!
    "ΣΙΚΕ ΑΠΟΣΥΡΣΗ"!
    ΠΟΙΟΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ Η "ΑΠΟΣΥΡΣΗ" ΑΣΛΑΝΙΔΗ?
    ΠΟΙΟΝ?.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ντεν ξέρει θέλει μάθει από έξυπνους13 Απριλίου 2012 στις 12:07 π.μ.

    Ψυχραιμία αγαπητοί συμπολίτες. Γιά πείτε και σε εμένα
    τον αδαή πολιτικά τι μέσο πολιτικό ειδικό βάρος δίνετε
    στη σκληρά αγωνιζόμενη ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ και όχι βέβαια γιά
    τον εαυτό τους αγωνιούσα τετράδα των Στάθη γκράνιτσαρ,
    Σωτήρη Ράδιο 100-Περιφέριακ-Συμβουλοπεριφέριακ, Σταύρο
    ΟΑΕΔουρανοκατέβατο εκ Γρεβενών μεριά βίον εμφυσηθέντα
    και Γιάννη ντάσκαλο(αυτοδικαίως) πάσαν δημοσίαν θέσιν
    λιγουρευόμενον την συνάδελφον Όλγαν προσιδεάζοντος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Σταύρος είναι από Γρεβενά;
      Tι παριστάνει τότε τον Φλωρινιώτη;

      Αλλά τι περιμένεις...εμεις ντεν ξέραμε και ντεν ρωτήσαμε!

      Διαγραφή
  7. Ντεν ξέρει πολλά θέλει μάθει περισσότερα13 Απριλίου 2012 στις 12:02 μ.μ.

    Ντεν είναι από Γρεβενά. Απλά ο κολητός του Ρίστος Φώλιας είναι Γρεβενά. Ετσι τετράντα όλη κρατικοδίαιτη.
    Ασλανίδη μόνο αλήθεια είναι όχι κρατικοδίαιτο κατέβαινε υποψήφιο. Καλά έφυγε χαλούσε σούπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή