Η έκθεση αφιερώνεται στο έργο του Μίμη Σουλιώτη
Στην έκθεση Θυμάσαι; της BETON 7 GALLERY διακινείται η υποτιμημένη καθημερινότητα του ποιητή Καρυωτάκη, που αποδίδεται εικαστικά από τη
Μάγδα Χριστοπούλου -ως η στιγμή της απόδρασης της ψυχής από το θάνατο- ενώ τιμάται συγγραφικά από παρατιθέμενα κείμενα της Παναγιώτας Δημοπούλου, της Βίκυς Μπρούσαλη και της Μάγδας Χριστοπούλου.
Στην έκθεση Θυμάσαι; της BETON 7 GALLERY διακινείται η υποτιμημένη καθημερινότητα του ποιητή Καρυωτάκη, που αποδίδεται εικαστικά από τη
Μάγδα Χριστοπούλου -ως η στιγμή της απόδρασης της ψυχής από το θάνατο- ενώ τιμάται συγγραφικά από παρατιθέμενα κείμενα της Παναγιώτας Δημοπούλου, της Βίκυς Μπρούσαλη και της Μάγδας Χριστοπούλου.
Η
έκθεση είναι το βλέπον σημείο των εικαστικών: Σοφίας Αντωνακάκη,
Αποστόλη Γιαννίκα, Νίκο Ευαγγελόπουλο, Άρη Κατσιλάκη, Χάρη Κοντοσφύρη,
Ταμάμ Μάγδα και των νέων καλλιτεχνών: Νικόλα Αντωνίου,
Αναστασία Γιοβάνογλου, Αχιλλέα Ζάζο, Θωμά Μακινατζή, Νίκο
Παναγιωτόπουλο, Νίκο Πασαλιμανιώτη, Red Thyme (Ελένη Κεσίσογλου, Γεωργία
Νικολάου), Άννα-Μαρία Σαμαρά, Γαβριήλ Φτελκόπουλο, Μάνια Χατζή και pixiterra.
Τα
έργα τους παρατίθενται σαν μια μυθοπλασία του επιστρέφοντος χρόνου. Ο Θωμάς
Μακινατζής, η Αναστασία Γιοβάνογλου και η Μάνια Χατζή ακροβατούν με σαρκασμό
και χιούμορ πάνω σε καρτουνίστικες μορφές, όπως αυτή του Θωμά, με το
διεκδικητικό βελανίδι της εποχής των παγετώνων να μετατρέπεται σε βόμβα
ολέθρου. Ο κύριος Ξ της Σοφίας Αντωνακάκη περιπλανάται στον εμφύλιο πόλεμο
πίσω από το φράχτη της pixiterra με τις εγκαταλειμμένες
γαλότσες. Μετά τον σκοτεινό φράχτη ο ήχος είναι επαναλαμβανόμενα κυκλικός,
δίφυλλος σαν παντζούρια που λυσσομανούν στο σπίτι του Νίκου Ευαγγελόπουλου,
γεμάτο από τις πάσχουσες μορφές του Νίκου Πασαλιμανιώτη και τα αποκαΐδια του
πολέμου του Αχιλλέα Ζάζου. Εκεί οι γυναίκες με τα υπερώα κεφάλια του Νικόλα
Αντωνίου ανεβαίνουν προς τα άνω μεταβάλλοντας σε οπτασιακές υποστάσεις τις
κρεμάμενες μορφές με το ναζιστικό χαιρετισμό της Μάγδας Ταμάμ.
Στο ταβάνι κατέφυγαν οι ιογενείς οργανισμοί του Άρη Κατσιλάκη, πλανητικοί σχηματισμοί ενός ανήσυχου φόβου. Ο Γαβριήλ Φτελκόπουλος σε εμποτίζει με «Μεταξικό» ρετσινόλαδο και η Άννα-Μαρία Σαμαρά περιφράσσει το φρενοβλαβές επεισόδιο του δικτάτορα, του άρπαγα της γνώσης, του φωτός του σκότους στην κρυωνική μηχανή του Νίκου Παναγιωτόπουλου. Όλα αυτά θα γίνουν μια νευρική φαντασμαγορία μέσω της συνεχούς επικόλλησης γραμματοσήμων σε όλη την πόλη των Red Thyme. Τα γραμματόσημα απλώνονται σαν ανήσυχες σφίγγες έτοιμες να τσιμπήσουν το θεατή και να τον θέσουν σε λήθη.
Στο ταβάνι κατέφυγαν οι ιογενείς οργανισμοί του Άρη Κατσιλάκη, πλανητικοί σχηματισμοί ενός ανήσυχου φόβου. Ο Γαβριήλ Φτελκόπουλος σε εμποτίζει με «Μεταξικό» ρετσινόλαδο και η Άννα-Μαρία Σαμαρά περιφράσσει το φρενοβλαβές επεισόδιο του δικτάτορα, του άρπαγα της γνώσης, του φωτός του σκότους στην κρυωνική μηχανή του Νίκου Παναγιωτόπουλου. Όλα αυτά θα γίνουν μια νευρική φαντασμαγορία μέσω της συνεχούς επικόλλησης γραμματοσήμων σε όλη την πόλη των Red Thyme. Τα γραμματόσημα απλώνονται σαν ανήσυχες σφίγγες έτοιμες να τσιμπήσουν το θεατή και να τον θέσουν σε λήθη.
Χάρης Κοντοσφύρης
27/11/2012
Εγκαίνια:
6 Δεκεμβρίου 2012 | 20.00
Διάρκεια
έκθεσης: 6-28 Δεκεμβρίου, 2012
BETON7
Πύδνας
7, Βοτανικός - Αθήνα 11855
(στάση
μετρό ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΣ)
τηλ.
0030 210 7512625
καθημερινές
14:30-20:30, Σάββατο 14:00-18.00
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου