Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

Διάλεξη του Γ.Σταμάτη: "Δημιουργώντας την καριέρα μου"


O Γιώργος Σταμάτης ήρθε στο Κ.Ε.Φ.Ι. (Σύλλογο Καρκινοπαθών,Φίλων,Ιατρών) της Αθήνας πριν τέσσερα -νομίζω - χρόνια. Συνεχίζει ακόμα να προσφέρει τις γνώσεις, την πείρα, το χρόνο και τον ευγενή λόγο του στις δραστηριότητες και τις δράσεις του συλλόγου αυτού. Είναι ένα από εκείνα τα άτομα που όταν κανείς συζητά  μαζί του για αλληλεγγύη και ευφυή προσφορά, δεν ξεστομίζει άδειες λέξεις. Στη συνέχεια έμαθα
το ενδιαφέρον του για τον πολιτισμό και την τέχνη και μετά απο καιρό έμαθα τι επαγγέλλεται.

Παρακολούθησα σεμινάριά του που με βοήθησαν να σκεφτώ πώς να οργανώνω το χρόνο μου χωρίς να με κυριεύει το άγχος, πώς να εστιάζω σ' εκείνα τα στοιχεία που πιό πολύ με ενδιαφέρουν και να τα κάνω  στόχους μου.  Σκέφτηκα οτι, οπωσδήποτε, ο λόγος του μπορεί να έχει ανταπόκριση και να γίνει σημαντικός για τους φοιτητές που ετοιμάζονται να ξεκινήσουν τη  διαδρομή τους στην κοινωνία, στο χώρο της τέχνης, στην αγορά της τέχνης.
 Στα χρόνια μου όταν τελείωσα τις σπουδές μου δεν υπήρχε κανείς να μου προτείνει πώς να κινηθώ, ποιά διαδρομή να ακολουθήσω. Η διαδρομή μου στάθηκε μια σειρά απο αρκετές λαθεμένες, και μερικές εύστοχες, κινήσεις.  Σίγουρα άν υπήρχαν κοντά μου άνθρωποι σαν το Γιώργο Σταμάτη θα είχα διανύσει πιό ανώδυνα τις κακοτοπιές  και θα είχα ταλαιπωρηθεί πολύ λιγότερο για να καταλάβω πώς λειτουργεί το εργασιακό σύστημα που με αφορούσε και ποιές ήταν οι προδιαγραφές του.
Καλέσαμε το Γιώργο Σταμάτη να μας βοηθήσει να καταλάβουμε πώς να συμπεριφερθούμε και να οργανώσουμε εύστοχα τις γνώσεις, τις ικανότητες και τις ιδιαιτερότητές μας για να έχουμε καλή ανταπόκριση στον κόσμο που μας ενδιαφέρει να απευθυνθούμε.
Σας καλούμε λοιπόν την επόμενη Πέμπτη, 18 Απριλίου και ώρα 13:30 στην αίθουσα Μεγαλέξαντρος του Τ.Ε.Ε.Τ. για τη διάλεξη - συζήτηση  δημιουργώντας την καριέρα μου.  
Δήμητρα Σιατερλή
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗΣ & 3o EΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου