Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Διδακτικές παρεμβάσεις- Καινοτόμες εφαρμογές στην Προσχολική Εκπαίδευση

Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014, στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του Δήμου Φλώρινας, από τις 8.30 πμ. ως 14.00 μμ., επιμορφωτική Ημερίδα για τις Νηπιαγωγούς της 14ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής, η οποία διοργανώθηκε από το Τμήμα Επιστημονικής και Παιδαγωγικής
Καθοδήγησης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας και την 14η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής, με έδρα τη Φλώρινα, σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:

Α΄ μέρος: Η Διοίκηση της Προσχολικής Εκπαίδευσης
Προγραμματισμός του  διοικητικού έργου των Νηπιαγωγείων 
Π.  Νώτας, Διευθυντής Α/θμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας

Β΄ μέρος: Το Ολοήμερο Νηπιαγωγείο
Εμπειρίες από το Ολοήμερο Νηπιαγωγείο στην Λετονία, στο πλαίσιο υλοποίησης της Σύμπραξης Comenius Regio με τίτλο «Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository»
Κ.  Βαϊρινού, Σχολική Σύμβουλος 14ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής.
Άτυπα περιβάλλοντα μάθησης: Παιδιά και γονείς «μετράνε τ’ άστρα…»
Α.  Μπραγιάντση –  Α.  Πασχάλη, 7ο Νηπιαγωγείο Φλώρινας
Οι σχολικές γιορτές στο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο: Μικροί δημοσιογράφοι- μεγάλα γεγονότα
Μ.  Τζιώλη, Νηπιαγωγείο Ξινού Νερού
Κυκλοφοριακή Αγωγή στο Νηπιαγωγείο: Τη ζωή μου αγαπώ ασφαλώς κυκλοφορώ
Α. Πουλεκάκη,  Σ. Γιαννοπούλου, Α. Χαραλαμπίδου, Δ. Αναστασιάδου, Νηπιαγωγείο Φιλώτα

Γ΄ μέρος: Κριτικός Γραμματισμός
Επιμορφωτικό Πρόγραμμα Κριτικού Γραμματισμού: Διδακτικές Παρεμβάσεις στις τάξεις του Νηπιαγωγείου
Κ.  Βαϊρινού, Σχολική Σύμβουλος 14ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής.
Τα μπαλόνια της φιλίας: πρακτική εφαρμογή για το επικοινωνιακό πλαίσιο του κειμένου
Α. Πουλεκάκη,  Σ. Γιαννοπούλου, Α. Χαραλαμπίδου,  Μ. Ολίδου, Ε. Πετρίδου, Ν. Τσελεκίδου, Χ. Μαρκοπούλου, Ο. Ματοπούλου, Π. Μπούτση, Μ. Σαράκη, Α. Γερσιάνη, Σ. Δούκα

Τα μπαλόνια της φιλίας: πρακτική εφαρμογή για τη γλωσσική και νοηματική δομή του κειμένου
Μ. Τζιώλη, Μ. Μοριχοβίτου, Α. Ιωαννίδου, Α. Βοζίνου, Π. Ψαλλίδα, Ε. Μιχαηλίδου, Α. Καλλίνη, Δ. Κωνσταντινίδου, Μ. Σοβιτσλή, Ε. Τσιλεμάνη.
Τα μπαλόνια της φιλίας: πρακτική εφαρμογή για την κοινωνική πρακτική του κειμένου
Ε. Κοΐδου, Α. Βοζινίδου, Ε. Μπαλάκα, Α. Μπραγιάντση, Β. Σκένδου, Α. Φλώρου, Γ. Χρήστου, Γ. Παπαϊωάννου.
Τα μπαλόνια της φιλίας: πρακτική εφαρμογή για την αξιολόγηση του κειμένου
Σ. Γιαννάκη, Ε. Μάγκου, Α. Γεωργάκη, Κ. Βασιλειάδου, Δ. Παπαδοπούλου, Π. Σμπόνια, Δ. Βασιλοπούλου
Οι πρακτικές εφαρμογές πραγματοποιήθηκαν στα εξής Νηπιαγωγεία:
3ο, 4ο, 5ο, 7ο, 8ο, 11ο Φλώρινας, 1ο, 2ο, 4ο Αμυνταίου, 1ο, 2ο Αμμοχωρίου, Αγ. Γερμανού, Άνω Καλλινίκης, Αχλάδας, Νεοχωρακίου, Παλαίστρας, Παπαγιάννη, Περάσματος, Πολυποτάμου, Σκοπιάς, Αετού, Ξινού Νερού, Σκλήθρου και Φιλώτα.
Αναστοχασμός Νηπιαγωγών για τις πρακτικές εφαρμογές κριτικού γραμματισμού στις τάξεις των Νηπιαγωγείων
Συμμετέχουν: Μ. Τζιώλη, Μ. Μοριχοβίτου, Α. Ιωαννίδου, Α. Βοζίνου, Π. Ψαλλίδα, Ε. Μιχαηλίδου, Α. Καλλίνη, Δ. Κωνσταντινίδου, Μ. Σοβιτσλή, Ε. Τσιλεμάνη, Ε. Κοΐδου, Α. Βοζινίδου, Ε. Μπαλάκα, Α. Μπραγιάντση, Β. Σκένδου, Α. Φλώρου, Γ. Χρήστου, Γ. Παπαϊωάννου, Σ. Γιαννάκη, Ε. Μάγκου, Α. Γεωργάκη, Κ. Βασιλειάδου, Δ. Παπαδοπούλου, Π. Σμπόνια, Δ. Βασιλοπούλου, Α. Πουλεκάκη,  Σ. Γιαννοπούλου, Α. Χαραλαμπίδου,  Μ. Ολίδου, Ε. Πετρίδου, Ν. Τσελεκίδου, Χ. Μαρκοπούλου, Ο. Ματοπούλου, Π. Μπούτση, Σ. Δούκα, Μ. Σαράκη, Α. Γερσιάνη, Ν. Στυλιάδου.

Δ΄ μέρος: Προσωπική και Κοινωνική Ανάπτυξη των παιδιών
Διδακτικές παρεμβάσεις και επιμορφωτικά προγράμματα γονέων για την ενίσχυση της προσωπικής και κοινωνικής ανάπτυξης των παιδιών
Κ.  Βαϊρινού, Σχολική Σύμβουλος 14ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής.
Ενισχύοντας την αλληλεπίδραση των παιδιών
Α.  Φλώρου, Β.  Σκένδου, Νηπιαγωγείο Παπαγιάννη.
Ενισχύοντας την αυτοεκτίμηση των παιδιών
Κ.  Πλαγερινού, Α.  Τσαλαπίδου, Μ.  Μοριχοβίτου, Ε. Μιχαηλίδου, Ε. Τσιλεμάνη, Δ. Κωνσταντινίδου, Π. Ψαλλίδα, Νηπιαγωγείο Βαρικού, Νεοχωρακίου, Αγ. Γερμανού, Πολυποτάμου, Αχλάδας, Αετού.
Ενισχύοντας την συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών
Ε. Τσώτσκου- Μ. Σοβισλή, 4ο Νηπιαγωγείο Φλώρινας
Προσεγγίζοντας τη διαφορετικότητα
Μ. Ολίδου, Ν. Τσελικίδου, Ε. Δέλλιου, Ε. Πετρίδου, Α. Παππά, 1ο Νηπιαγωγείο Αμυνταίου

Ε΄ μέρος: Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου Νηπιαγωγείων
Τοποθετήσεις και προτάσεις Νηπιαγωγών

Η Ημερίδα αποτέλεσε το βήμα για την προώθηση και την αξιοποίηση των καλών πρακτικών των Νηπιαγωγών της Περιφέρειας μας και θα αποτελέσει το έναυσμα για καινοτόμες εφαρμογές στις σχολικές τάξεις των Νηπιαγωγείων μας.
Οι οργανωτές ευχαριστούν ιδιαίτερα το Δήμο Φλώρινας για τη συμβολή του στην υλοποίηση της επιμορφωτικής Ημερίδας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου