Σάββατο 16 Ιουλίου 2016

Ευχαριστήριο του Συλλόγου «ΟΚΤΑΒΑ»

Το Δ.Σ. του Συλλόγου «ΟΚΤΑΒΑ», επιθυμεί να εκφράσει τις ευχαριστίες του σε όσους βοήθησαν να πραγματοποιηθεί, καθώς και σε όσους τίμησαν με την παρουσία τους την  εκδήλωση που διοργανώθηκε προς τιμήν της κας Ντάνης Μ. Δοσίου, βιολονίστας με διεθνή καριέρα και πρώην Διευθύντριας του Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης, ως ελάχιστη
ένδειξη αναγνώρισης της τεράστιας προσφοράς της στην κλασική μουσική και στα πολιτιστικά δρώμενα της Φλώρινας. Επίσης, κρίνει απαραίτητη τη δημοσίευση της ευχαριστήριας επιστολής που απέστειλε στον σύλλογό μας η κα Ντάνη Μ. Δοσίου.
Με τιμή
Το Δ.Σ.  του Συλλόγου «ΟΚΤΑΒΑ»




Προς τα αξιότιμα μέλη του Πολιτιστικού Συλλόγου «ΟΚΤΑΒΑ»
Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να εκφράσω τις ευχαριστίες μου για την απεριόριστη χαρά που μου προσφέρατε στις 26 Ιουνίου 2016 με τη μουσική  εκδήλωση που παραθέσατε προς τιμήν μου, καθώς και τον σεβασμό και την εκτίμησή μου για τις ποιοτικές και απαραίτητες δραστηριότητες του συλλόγου σας. Επίσης, το ευχαριστώ το δικό μου περιέχει τον θαυμασμό μου για τους κόπους, αλλά και τα έξοδα που κάνετε  όλοι οι γονείς του Ωδείου. Από τη μεριά μου, πιστεύω ότι το Ωδείο οφείλει να παρέχει σοβαρές σπουδές ώστε τα θαυμάσια παιδιά σας να έχουν ένα σίγουρο μέλλον.
Με αληθινή εκτίμηση,
Ντάνη  Μ. Δοσίου            

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου