Πέμπτη 12 Μαΐου 2011

O Μ.Σουλιώτης απαντά στον Ι.Μανωλόπουλο


Σε απάντηση όσων με διαλαμβάνουν στο απολογιστικό κείμενο της απερχόμενης Π.Δ.Ε./ΠΔΜ που μας κοινοποίησε ο ΕΣΔΕΠ, έχω να διευκρινίσω τα ακόλουθα: 
1. Το επίμαχο δημοσίευμά μου στα "ΝΕΑ" και ενυπόγραφο είταν και χωρίς περιστροφές επέκρινε τον χρόνιο αποκλεισμό των μελών ΔΕΠ του ΠΔΜ από την σύνθεση της Π.Δ.Ε.

Το δημοσίευμα απευθυνόταν στην αξιότιμη κυρία Υπουργό και επικεντρωνόταν στις αδυναμίες σύνθεσης της Π.Δ.Ε. Αυτό είταν το θέμα μου-- και όχι η αποτίμηση της απερχόμενης Π.Δ.Ε.( Αν θα έκαμνα τέτοια αποτίμηση, θα μπορούσα, ασφαλώς, να διακρίνω εκείνους που έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και είχαν θετικές επιδόσεις στα πλαίσια της συγκυρίας.-- Είπα, όμως, δεν είταν αυτό το θέμα μου.) Ευελπιστώ πάντως ότι η κυρία Υπουργός θα λάβει υπόψη της την βιωθείσα σχετική εμπειρία και θα προβεί στις απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις.
2. Παρανοεί ο απερχόμενος πρόεδρος όταν σημειώνει ότι την Σκ΄ρκα την ανέγραψα περιφρονητικά στο δημοσίευμά μου. Όσοι Κοζανίτες με γνωρίζουν, θυμούνται ότι από την εποχή του αείμνηστου Νικολάκη Δελιαλή είμαι αδιάλειπτος θαυμαστής της πόλεως Κοζάνης και της Σκ΄ρκας ιδιαίτερα (βλ. και σχετικό άρθρο μου, "Βιβλίο ή λαπτοπ", εφ. ΤΑ ΝΕΑ, 3 Μαϊου 2011 ή επικαλούμαι τον τ. δήμαρχο Π. Κουκουλόπουλο, την τ. αντιδήμαρχο Τάσα Σιώμου, τον διευθυντή της "Παρέμβασης" Β. Καραγιάννη και άλλους επωνύμους αρκετούς).΄Προσωπικά έχω αποτίσει φόρο τιμής στην ένδοξη πλατεία της Σκ΄ρκας και συνιστώ στην απερχομένη Δ.Ε. να πράξει το αυτό προτού αναχωρήσει οριστικά.
3. Δράττομαι της ευκαιρίας για να σημειώσω ότι η απερχόμενη Π.Δ.Ε. θα είταν χρήσιμο κατά τον απολογισμό της να εκφέρει γνώμη και επί του επικειμένου και ζέοντος, αν δηλ. με βάση την κτηθείσα εμπειρία από την θητεία της φρονεί ότι έπρεπε αρχήθεν και πρέπει τώρα τουλάχιστον να περιληφθούν μέλη ΔΕΠ (οι αιρετοί πρόεδροι, λόγου χάρη) του ΠΔΜ στην νέα Διοικούσα του ΠΔΜ.

2 σχόλια:

  1. Όλα για την καρέκλα που δεν πρόκειται να κάτσεις ποτέ Μίμη..... γιατί είναι πολύ για το μπόι σου,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατί οι Φλωρινιώτες βγάζετε τα μάτια σας? Τι χόμπυ είναι αυτό! Ο κ. Σουλιώτης έγραψε ένα κείμενο για το Πανεπιστήμιο και αντί να πάρεις θέση επι της ουσίας, απλώς βγάζεις δηλητήριο. Ποια ανάγκη σου καλύπτεις με αυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή