Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

Μαζί οι δυο


 Λευκό θα το λέγα ή άσπρο;
Είναι ένα δίλημμα και αυτό
Λευκό σαν το κρασί
Και άσπρο σαν το χιόνι
Και ο έρωτας που στέκει;
Και στα δυο.
Με το κρασί μεθώ
και είμαι πιο κοντά σου
ανοίγουν  της καρδιάς μου

τα κλειστά κουτιά
και πιο κουτό με κάνουν.
Ο έρωτας δεν θέλει εξυπνάδα,
χωρίς μάτια στα τυφλά σε οδηγεί
σε κόσμους αιωνίας ηδονής.
Χωρίς αυτή δεν αντέχει
ούτε το πνεύμα ούτε το κορμί.
Αυτό είναι το λευκό που με λευκαίνει.
Και το άσπρο, το άσπρο σαν το χιόνι;
Του λείπει η ζεστασιά
και πιο κοντά μου σε φέρνει.
Το λευκό είναι έρωτας,
και το άσπρο είναι αγάπη
τα δυο μαζί με κάνουνε
δυο λέξεις να σου πω:
«Σ΄ αγαπώ».
Δημήτρης Μεκάσης

4 σχόλια:

  1. Ωπα,την κόλλησε κι αυτός την ποίηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πνεύματα και οινοπνεύματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αφού το γράφει ο Δημήτρης Μεκάσης, δεν μπορεί παρά να είναι πολύ καλό. Και επίκαιρο μάλιστα, μια και το χιόνι είναι
    βασικό στοιχείο της έμπνευσής του. Δεν παρεμβαίνω, βέβαια, για να φανώ φιλόφρων απέναντί του, μια και δεν του λείπει η αναγνώριση. Αλλά για να υπογραμμίσω, πως ένα ωραίο κείμενο, είτε πεζό είτε ποίησης, διεγείρει και τη διάθεση των αναγνωστών. Αυτό φαίνεται από τον σχολιαστή, που προηγήθηκε από μένα και μου προκάλεσε την επιθυμία κι εγώ κάτι να γράψω. Το σχόλιο "Πνεύματα και οινοπνεύματα..." είναι μοναδικό και εκφράζει το μεγαλείο της λιτότητας. Χρόνια πολλά στους απανταχού Φλωρινιώτες και σε όλο τον κόσμο. Σπύρος Παπουτσής

    ΑπάντησηΔιαγραφή