Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

Τι συμβαίνει με τα τετραγωνικά στους λογαριασμούς της ΔΕΗ?


Καλησπέρα σας, Χρόνια πολλά, Καλά Χριστούγεννα,
Έλαβα τον λογαριασμό μου σήμερα και πρόσεξα ότι στους φόρους του δήμου τα τετραγωνικά μέτρα του σπιτιού μου είναι διπλάσια από 60 στα 120.
Τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών της εταιρίας και ζήτησα να 

μου δώσουν περισσότερες πληροφορίες... Η κοπέλα δε γνώριζε για το περιστατικό όμως μου είπε πως τα τετραγωνικά είναι ευθύνη του δήμου.. η ΔΕΗ παίρνει από τον δήμο τα τετραγωνικά!!
Γιατί ο δήμος μας τα παίρνει ύπουλα ? Γιατί δεν βγαίνει κάποιος εδώ να μιλήσει επίσημα και να πει στους δημότες τι πραγματικά συμβαίνει?
Σ.Σ. Δημότης Φλώρινας

2 σχόλια:

  1. Νομίζω πως πρέπει να είναι κάποιο λογιστικό τρικ του Δήμου για να διπλασιάσει τα έσοδά του.
    όσο για τους Δημότες........ ξέχασε τους παίρνουν τον υπνάκο τους! Όπως πάντα.
    Γιώργος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το ίδιο είδα και εγω εχθες στον λογαριασμό.. Υπάρχει καμμια επίσημη ανακοίνωση για το τι θα γίνει με την εξτρα χρέωση.. Πάντως να την πληρώσουμε και να την επιστρέψουν μετα ας το ξεχάσουν απο τωρα οι "φωστήρες" που ευθυνονται για αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή