Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Βλάβη… εν πλω!!

Μετά τον υπνωτισμό και τον κατευνασμό των συναισθημάτων των Ελλήνων μ΄αυτές τις δόλιες, γελοίες και φθηνές τουρκικές σειρές στην ελληνική τηλεόραση.. οι Τούρκοι συνεχίζουν το σχέδιο τους, βγάζοντας κάθε τρεις και λίγο κάποιο πολεμικό τους πλοίο να σουλατσάρει ανενόχλητο στο Αιγαίο, φτάνοντας μάλιστα μέχρι το Σούνιο. Έτσι, για να συνηθίζουμε την παρουσία και την "κουλτούρα" τους, και ενώ, πριν από λίγο καιρό ο Σαμαράς άνευ (έστω) και μικρού
σημαντικού ανταλλάγματος, ανακοίνωνε την γενναιόδωρη παραχώρηση βίζας στους Τούρκους τουρίστες, που ήδη κατά χιλιάδες καταφθάνουν στα ελληνικά νησιά. Έτσι, μη σας φανεί καθόλου.. μα καθόλου παράξενο.. εάν του χρόνου τέτοιο καιρό, μια από τις τουρκικές φρεγάτες που βολτάρουν στο Αιγαίο.. δηλώσει βλάβη εν πλω, και δέσει στο λιμάνι ενός νησιού που φιλοξενεί χιλιάδες Τούρκους τουρίστες. Απόβαση και κατάληψη δηλαδή.. άνευ πολέμου, βάσει του δόγματος Νταβούτογλου!!

Σωτήρης Τσούλης

4 σχόλια:

  1. ..ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΕΔΩ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Εθνική κι όχι μόνο σχιζοφρένεια στην Ελλάδα εμφανίζεται με πολλές μορφές που κυματίζουν εν πλω ταραγμένων μυαλών,κατάλοιπα κατακτητών.
    Απο τη χώρα μας λείπει η ισορροπία και περισσεύουν ανισσόροποι αυτισμοί με ξενογενείς σχιζοφρενείς ανισσόροπες εκδηλώσεις.
    Οφείλεται στα γονίδια γειτόνων μας ή ακούγεται ρατσιστικό;
    Τα βάρβαρα αισθήματα με λίγη γνώση τραγέλαφη προσπάθεια να καλύψουν τον πρωτόγονο τσαμπουκά των σπηλαίων αουουουουουουου
    ΟιΕλληνες στα συμπόσια δημιουργούσαν φιλοσοφία οι βάρβαροι όταν έπιναν ζαναγινόταν αυτό που πάντα ήταν,ζώα.
    Μιγάδες απόγονοι μόλις διάβαζουν λίγα ελληνικά γράμματα δεν αντέχει το βαρβαρικό μυαλό τους και ταπαίζει.
    Πάντα δε εκδήλωνουν ωμά τα συναισθήματά τους χαρά σαν το σκύλο που τον βγάζαν βόλτα και θυμό αν κάποιος δεν τον ταϊζει το σκυλο.
    Μήπως ο τρίτης γενιάς μιγάς αφγανός δεν θα ξαναπετάζει κοπέλα από τη γέφυρα ή δεν θα σπάσει το κεφάλι άλλης;
    Τόσα αμανάτια μας άφησαν οι κατακτητές γιατί δε τους θέλουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή