Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Valerie Boyer & Μαρία Ρεπούση

Γράφει ο Μιχάλης Ραμπίδης
Η πρώτη κοσμεί το Γαλλικό κοινοβούλιο, η δεύτερη «φιλοξενείται» προσωρινά από το Ελληνικό κοινοβούλιο. Η πρώτη αγωνίζεται για την αναγνώριση των γενοκτονιών στις αρχές του εικοστού αιώνα από τους Τούρκους, η δεύτερη τις αμφισβητεί προκλητικά.
Η κ Valerie Boyer  πρωτοστάτησε στην ποινικοποίηση από το Γαλλικό
κοινοβούλιο της Αρμενικής γενοκτονίας το 2012. Η αναγνώριση ψηφίστηκε το 2001 από την Γαλλική εθνοσυνέλευση 86 χρόνια μετά.
Σχετικά με την ένταξη της Τουρκίας στην ΕΕ (επανήλθε προεκλογικά από τους Γερμανούς) η κ V. Boyer σύμφωνα με πρόσφατα τουρκικά δημοσιεύματα δήλωσε:
Τουρκιά δεν έχει καμία σχέση με την Ευρώπη, αλλά η Κωνσταντινούπολη και όχι η Ισταμπούλ ανήκει στην Ευρώπη.
–Δεν μπορεί μια χώρα που βαρύνεται για εγκλήματα γονοκτονίας, αλλά και για την εισβολή στην Κύπρο το 1974 να διεκδικεί μια θέση στην Ευρώπη.
– Η Τουρκία είναι μια χώρα που παραβιάζει συστηματικά τα ανθρώπινα δικαιώματα.  
–Για όλα αυτά θα συνεχίζω να αγωνίζομαι κατά της εισδοχής της Τουρκίας στην ΕΕ καθώς επίσης και για την αναγνώριση των μεγάλων εγκλημάτων της Τουρκίας στις γενοκτονίες των αρχών του 20ου αιώνα.
Οι απειλές που δέχεται η βουλευτής και η οικογένειά της, με μηνύματα στα τουρκικά, δεν κάμπτουν το φρόνημα της Γαλλίδας, αντίθετα την πεισμώνουν για να συνεχίσει τον αγώνα της.
-Η «δικιά μας» κ Ρεπούση βουλευτής της ΔΗ.ΜΑΡ. του Φ. Κουβέλη, συνέγραψε το βιβλίο ιστορίας της στ Δημοτικού περιγράφοντας τη σφαγή των Ελλήνων της Σμύρνης του 1922 ως αποτέλεσμα συνωστισμού στην προκυμαία, ενώ για δεύτερη συνεχή χρονιά  απεχώρησε από τη βουλή (για πρακτικούς λόγους τη δικαιολογεί η ΔΗ.ΜΑΡ), στη σιγή ενός λεπτού για τα θύματα της γενοκτονίας των Ποντίων. 
–Με επιστολή της (που εκ των υστέρων αρνείται) προς πολιτικά κόμματα, συναδέλφους και δημοσιογράφους, η ποινικοποίηση της άρνησης των γενοκτονιών, πρέπει να χρησιμοποιηθεί για τα εγκλήματα ναζισμού και όχι για εθνικιστικούς λόγους, δηλαδή την γενοκτονία των Ποντίων και των Ελλήνων της Μικράς Ασίας. Επειδή εκτιμά ότι δεν υπάρχει στον πολιτικό κόσμο η συνειδητοποίηση των επιπτώσεων της συγκεκριμένης διάταξης. 
– Η κ Ρεπούση είναι η ίδια που χαρακτήρισε ως … «εθνικιστικά κιτς» τις εκδηλώσεις για την έξοδο του Μεσολογγίου, την ανατίναξη της Αρμάτας στις Σπέτσες, την αναπαράσταση στο Κούγκι, τις εκδηλώσεις για το  Λάβαρο της Αγίας Λαύρας και ενδεχόμενα κ.α.
–Δεν γνωρίζει ή μάλλον μας αποκρύπτει ότι ο Κεμάλ εκτός από σύμμαχος υπήρξε και ίνδαλμα του Χίτλερ και του Μουσολίνι. Ο ίδιος ο Χίτλερ δήλωνε με περηφάνια ότι αποτελούσε τον δεύτερο καλύτερο μαθητή του Κεμάλ μετά τον Μουσολίνι.
Η διαγωγή της εκπαιδευτικού και βουλευτού ΔΗ.ΜΑΡ κ Μαρίας Ρεπούση, της Α΄ Τάξης στο ‘’σχολείο της δημοκρατίας’’ χαρακτηρίζεται ‘’επιεικώς μετρία’’. Αρνείται τις ΟΜΟΦΩΝΕΣ αποφάσεις του Ελληνικού κοινοβουλίου, αμφισβητεί τους θεσμούς και προσβάλει προκλητικά την ιστορία του Ελληνισμού, συνεπώς η «αποβολή» της είναι επιβεβλημένη και αναμενόμενη ………..
Υ.Γ.   - Προσοχή!!! Πήρατε «προοδευτική» αντιρατσιστική φόρα και κινδυνεύετε να δώσετε αφορμές υπέρβασης των ορίων καταπάτησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, με ενδεχόμενο διεθνείς καταδίκες και σοβαρές εθνικές συνέπειες …….
- Στις επόμενες ημέρες ο ΣΥΡΙΖΑ θα καταθέσει πρόταση αντιρατσιστικού νόμου, καθώς επίσης και το ΠΑΣΟΚ (σε συνεργασία με ΔΗ.ΜΑΡ.). Αγωνιούμε να ξέρουμε εάν ο μεν ΣΥΡΙΖΑ διακατέχεται από  στοιχειώδη ιστορικό ρεαλισμό και αν το ΠΑΣΟΚ διατηρεί την ιστορική του μνήμη ………


3 σχόλια:

  1. δηλαδη αγαπητε κυριε μιχαλη εαν αυριο μεθαυριο ερθει το αλβανικο κοινοβουλιο και ψηφισει ποινικοποιηση της αρνησης της γενοκτονιας των τσαμιδων απο τον εδες [οπως τουλαχιστον υποστηριζουν αυτοι]ειτε το ψηφισει καποιο αλλο κοινοβουλιο φιλα προσκειμενο στην αλβανια [το τουρκικο επι παραδειγματι] εμεις τι θα κανουμε ?? αναρωτηθητε πρωτα και μετα εκτοξευετε οσες κατηγορηες θελετε ....και ναι ειναι ετεροβαρης η συγκριση αλλα νομιζω καταλαβαινετε το νοημα της ....οσο για την κυρια απο την γαλια ας ασχοληθει με τα πεπραγμενα της χωρας της στην αλγερια οπου και γεννηθηκε και μετα ας κανει μαθηματα και στους αλλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κ.μιχαλη,ο μεγας θεοδωσιος εσφαξε 5000 θεσσαλονικεις,δεν ηταν γενοκτονια?οι κρητες 35 Σκληθριωτες στον ματωμενο γαμο,το ιδιο και στο Ζαγκοριτσανι,οι σερβοι στη βοσνια τι εκαμαν,οι ελληνες στην τριπολιτσα τι εκαμαν?να καταδικαστουν ολες οι γενοκτονιες απ οπου κι αν διαπραχθησαν.αστα κυρ μιχαλη βραστα,βρωμαν τα βαλκανια απο γενοκτονιες ,στη δε πολιτισμενη ευρωπη,εκει να δεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κύριοι Ανώνυμοι που προηγηθήκατε, αντιλαμβάνομαι ότι δε γνωρίζετε την έννοια της γενοκτονίας. Μιλάμε για ένα έγκλημα πρωτογενές και αδικαιολόγητο, ένα έγκλημα που δε σχετίζεται με εγκλήματα πολέμου και δεν παραγράφεται στους αιώνες των αιώνων. Καμιά Ρεπούση και κανένας κομματικός σχεδιασμός δεν μπορεί να παραγράψει το έγκλημα που υπέστησαν οι Έλληνες της Μικρασίας και του Πόντου. Όσο για τις άλλες γενοκτονίες που επίσης υπέστη η φυλή μας, καιρός είναι να αναδειχτούν. Στους Πόντιους πήρε εβδομήντα πέντε χρόνια για να πετύχουν την αναγνώρισή της από το Ελληνικό Κοινοβούλιο, μα τα κατάφεραν. Παρομοίως ας κινηθούν και οι υπόλοιποι συμπατριώτες. Ωστόσο, θεωρώ απαράδεκτη την ποινικοποίηση της άρνησης της γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικρασίας. Είναι αστειότητα η κίνηση αυτή. Είμαστε νοήμονες άνθρωποι, ελεύθεροι να πιστεύουμε και να εκφραζόμαστε όπως θέλουμε. Κεκτημένο πολλών αγώνων, δε θα το θυσιάσουμε στο βωμό κανενός μικρο/μεγαλοσυμφέροντος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή