Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Προσωρινά ΑΣΤΕΓΟΣ "Ο Ποιμήν"


Για τους φίλους αναγνώστες που από ενδιαφέρον ρωτούν «Γιατί σταμάτησε να γράφει ο ποιμήν στην ΗΧΩ?» τους πληροφορώ:
Δεν μπορούσα να ανεχτώ άλλο

τη ζηλιάρα «γειτόνισσά» μου, να προσπαθεί με κάθε τρόπο να μου πάρει την γκλίτσα και γι’ αντάλλαγμα να μου δώσει τη βίτσα της. Τη βίτσα τη χρησιμοποιούν όσοι βόσκουν γουρούνια! Κι εγώ γουρουνάς δεν είμαι. Εγώ βόσκω μόνον πρόβατα. Την γκλίτσα δεν την αποχωρίζομαι. Είναι η δύναμή μου. Μ’ αυτή σπάω τα δόντια και τα ποδάρια του λύκου. Γι’ αυτό αναγκάζομαι να αλλάξω στάνη και βοσκοτόπι. Θέλω να απλώνω ελεύθερα και ανενόχλητα το κοπάδι μου στις βουνοπλαγιές. Θέλω ν’ ακούγονται σ’ όλη την περιοχή μας καθαρά και ξάστερα οι αντίλαλοι των αργυρόχρυσων κουδουνιών και όσοι με θωρούν να λένε: «Να ένας ποιμένας ελεύθερος και μερακλής!».
Ο Ποιμήν 

5 σχόλια:

  1. πες τα ρε βλάχο μου ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΞΑΣΤΕΡΑ...... και πολύ καιρό κάθισες σε μια στάνη που δεν έχει καμία σχέση με τις αρχές σου και τις αξίες σου... καλύτερα άστεγος παρά γλείφτης και ζήτουλας...
    koe rasbra.. rasbra!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε όχι ρε παιδιά και ο συγκεκριμένος Ποιμήν άστεγος..! Ο οποίος επιλέγει κατά περίπτωση τις στέγες που θα τον στεγάσουν. Τι δουλειά έχει ο Βλάχος στη Εύξεινο λέσχη για παράδειγμα; Αλλά οι Βλάχοι όπως λάχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. APO TETOIOUS POIMENES H XORA SHMERA YPOFEREI. O SYGKEKRIMENOS POIMENAS ASTA NA PANE. OYTE APO STANH XEREI OYTE APO BOYNO. EINAI ENAS PASOKOS APO EDV MEXRI TON AGIO GERMANO.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν ξέρω αν είσαι ανενεργός πολίτης, αλλά σίγουρα είσαι ενεργός λασπολόγος. Μακάρι τέτοιοι ποιμένες να ήταν το πρόβλημα της Ελλάδος... ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΆΝΩ: το πρόβλημα είναι κατευθυνόμενοι δήθεν "δημοσιογράφοι", αγράμματοι και ζήτουλες!!! Κατάλαβες γελοίε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για όλους τους προλαλήσαντες.
    Οτι και να κάνει ειναι θεμιτό.
    Γιατί ο Βλάχος δεν ειναι ιδιότητα, ούτε καταγωγή, ούτε ράτσα. ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ. Και ο συγκεκριμένος το εξασκεί πολυ καλά.
    Αλλά και η στάνη είναι γ@@@@έ τα.
    Για τις μετακινήσεις τους χρησιμοποιούν Υπηρεσιακά οχήματα, φωτογραφίζουν και δημοσιεύουν κατά παραγγελία, διαφημίζουν ανάλογα...... ας μην επεκταθώ καλυτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή