Σάββατο 6 Αυγούστου 2011

Ι.Βοσκόπουλος και Γ.Λιάνης καλούνται να πάρουν θέση


Πηγή: Εφ."ΕΘΝΟΣ"

6 σχόλια:

  1. αν αυτη η φατσα ανηκει σε "μακεδονα", τοτε εγω ειμαι αποτελεσμα πειραματος του μεγκελε!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΙ ΑΛΛΗ ΘΕΣΗ ; .
    ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΧΕΙ ΚΙ ΑΠΟ ΜΙΑ.
    ΔΙΠΟΘΕΣΙΤΕΣ ΤΟΥΣ ΘΕΛΕΙΣ..... ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Λιάνης για πολλά και πολλούς πρέπει να πάρει θέση αλλά δεν το κάνει. Εάν έχετε παρατηρήσει τις συνεντεύξεις του.. τον περισσότερο χρόνο μιλάει για τον εαυτό του. Όπως κάποτε ο Μητσοτάκης.. "εγώ είπα, εγώ έκανα", "είχα πει παλιότερα", "η θέση μου είναι ξεκάθαρη", και τέλος πάντων όλη την ώρα προσπαθεί να δείξει πόσο καθαρός και άμεμπτος βουλευτής ήταν. Επί της ουσίας τίποτα.. Ας βγεί να πάρει θέση ας πούμε για τον πρώην συνεργάτη του (με την νταηλίδικη συμπεριφορά πολλές φορές) που προφυλακίστηκε για τη γνωστή υπόθεση.
    Ας βγει να πάρει θέση για κάποιους γνωστούς του που βόλεψε χωρίς να έχουν καμία ανάγκη, ενώ ποτέ δεν βοήθησε κάποιον πραγματικά φτωχό να δουλέψει. Θα βγει πάλι μεθαύριο και θ΄αρχίσει τα ίδια: "εγώ είπα, εγώ έκανα..". Την χρειάζεται την βαριά κουβέντα ο Γιώργος, με την χολυγουντιανή συμπεριφορά των STARS..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eθνικιστής είναι και ο κ.Αναστασιάδης, δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τους άλλους του είδους του εντός και εκτός συνόρων, που έχουν αιματοκυλήσει τη βαλκανική τόσες φορές.
    Αποδείχτηκε τελικά ανθρωπάκι, μικρότερος των περιστάσεων και του ρόλου, που η Δημοκρατία επέτρεψε να έχει.
    Αλήθεια που πήγε η Αιδώς;

    Να πάρουν θέση όλοι οι αιρετοί, επικεφαλής τοπικών κοινοτήτων και να μην στρουθοκαμηλίζουν.
    Στο φινάλε ας ξεχωρίσουν, αυτοί που θέλουν τη θέση τους, για να ξέρουμε τι μας γίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έτσι μπράβο.. όχι μόνο δεν παίρνουν θέση, αλλά τους χαϊδεύουν κιόλας.. επειδή πιστεύουν ότι δεν πρέπει να παίρνουν μεγάλες διαστάσεις αυτά τα θέματα. "Δεν είναι προς το συμφέρον των ελληνικών θέσεων" λένε.. να τους δίνουμε αξία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ως Μακεδόνας αρχίζω ν΄αμφισβητώ την καταγωγή μου.. όταν βλέπω την παραπάνω φωτογραφία η οποία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί άνετα από υποστηρικτές της Δαρβινικής θεωρίας ως η καλύτερη απόδειξη για την καταγωγή του ανθρώπινου είδους.. Ας τους μαζέψει κάποιος γιατί ο κόμπος έφτασε στο χτένι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή