Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Επαναλειτουργία της γραμμής Φλώρινα- Θεσσαλονίκη?


Σύντομα θα ξεκινήσει η λειτουργία της Σιδηροδρομικής γραμμής Φλώρινας – Θεσσαλονίκης όπως ανέφερε σε συνέντευξη του στην ΕΡΑ Φλώρινας ο Δήμαρχος Αμυνταίου Ιωακείμ Ιωσηφίδης μετά και από συνάντηση που είχε με τον υπεύθυνο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ.Ζηλιασκόπουλο και τον αρμόδιο Υπουργό Μ.Βορίδη. 

«Η σιδηροδρομική γραμμή θα λειτουργήσει μέσα στους επόμενους μήνες» επεσήμανε ο Ι.Ιωσηφίδης «χωρίς οι δήμοι Φλώρινας και Αμυνταίου να χρειαστεί να δώσουν χρήματα για την επαναλειτουργία της γραμμής καθώς είχα συνάντηση και με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΔΕΗ έτσι ώστε να στηρίξει οικονομικά την επαναλειτουργία της γραμμής αν θέλει να μη σταματήσουμε και την εμπορική αμαξοστοιχία με την οποία η ΔΕΗ μεταφέρει λιγνίτη». Επεσήμανε δε πως η ΔΕΗ θα αναλάβει και την αποκατάσταση της γραμμής στο Κλειδί όπου θα ανοίξει και το ορυχείο για την τροφοδοσία των ατμοηλεκτρικών σταθμών.
Σύνταξη: Τάμυ Αδάμου
Πηγή: ΕΡΑ Φλώρινας

12 σχόλια:

  1. Αν το πετύχει αυτό ο δήμαρχος Αμυνταίου, παρακαλώ τον Βοσκόπουλο να ετοιμάζει την παραίτησή του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ποιος δημαρχος Αμυνταιου,ελεος σε ποιο κοσμο ζεις,καλα να ειναι οι φιλοι του τρενου που με τις επαλληλες εκδηλωσεις και τις συνεχεις ενοχλησεις στους υπευθυνους...καταφεραν την επαναλειτουργια του τρενου(αμεσα) εστω και με 3 δρομολογια στην αρχη...να ξερουμε τι λεμε και να μη θεοποιουμε τα ...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν ακούγαμε τους φίλους του τρένου τώρα, σαν πολίτες, θα πληρώναμε επιπλέον 400.000 ευρώ/έτος για επιδότηση της γραμμής και θα στέλναμε ΚΑΠΗ και σχολεία με το τρένο θέλαμε δεν θέλαμε, βόλευε δεν βόλευε, ήταν ή δεν ήταν ασφαλές. Δες τις ανακοινώσεις στο blog τους. Δυστυχώς η κίνηση αυτή κατέληξε φορέας όλων των αιτημάτων της ΤΡΕΝΟΣΕ και όχι το αντίθετο. Ο δήμαρχος Αμυνταίου που τόσο δραστήρια κινείται, επίσης απέρριψε (ομόφωνα) τις προτάσεις αυτές της ΤΡΕΝΟΣΕ και των φίλων.
    αντί να βρίζουν τα παπαγαλάκια θα ήταν καλύτερο να μιλούν με επιχειρήματα(το λέω προκαταβολικά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δυσκολεύομαι να διακρίνω ποιά είναι τα παπαγαλακια, ας περιμένουμε να δούμε τη τιμή του εισιτηρίου και τα λέμε γιατί τα λαμόγια απο κάτω μόνο χρήματα μαζεύουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μιας και ανοίγει κουβέντα, για τον φίλο 04:45, η κίνηση φίλων τρένου Φλώρινας τάχθηκε υπερ της πρότασης που συμφώνησαν οι δυο Βουλευτές μας και οι Δήμαρχοι στην Αθήνα περσι τον Μάρτιο. Τιποτα παραπανω και τιποτα λιγοτερο. Μας ενδιαφέρει η λειτουργία του τρένου. Αν οι φορείς μας κοιμόντουσαν οταν κατανέμονταν τα κονδύλια για τις άγονες γραμμές τα παράπονα πρέπει να κατευθύνονται μάλλον εκει.

    Σε καμμια περίπτωση η τοπική χρηματοδότηση δεν ήταν η καλύτερη λύση, αυτη η λύση ομως προβλεπόταν μεσα απο το νομοσχεδιο που ο κος Λιάνης ψήφισε με τον νόμο 3891/2010.

    Η Κίνηση φίλων του τρένου ειναι μια αυθόρμητη κίνηση ανθρώπων χωρίς παραταξιακά κίνητρα και κομματικές γραμμές. Σιγουρα πολλοι απο τους φανερούς "φιλους του τρένου" έχουν τα πιστεύω τους και τις ιδεολογίες του. Εχουμε ομως ολοι εναν κοινό στόχο.

    Αυτοί ομως που έχουν παραταξιακά κίνητρα και κομματικές γραμμές σε στυλ παρωπίδας πού ήταν τόσο καιρό να διαμαρτυρηθούν και το σημαντικότερο, ΝΑ ΔΡΑΣΟΥΝ; Οχι μονο δεν το έκαναν αλλα βολεύονται καλα πίσω απο ευκολα "κατηγορώ".

    Και για να μιλήσω προσωπικά χωρίς να εκφράζω κανέναν εκτος απο εμενα, το σημαντικό είναι να αρχίσουμε ο καθε ενας χωριστά και ολοι μαζί σαν σύνολο να διεκδικούμε και να φωνάζουμε για τα δίκαια μας.

    Λάθη δεν κάνει οποιος δεν κανει τίποτα, και αυτος επίσης δεν πρόκειται να δεί κανέναν να του παραχωρεί κάτι, μόνο να του αφαιρούν μερα μερα ολο και πιο πολύ κάτι απο την ζωή του.

    Το αν θα βγεί ο τάδε ή η δείνα να πει οτι το τρένο ήρθε επειδή εκανε αυτος κάτι ή εκανε εκείνος/η κατι καθόλου δεν με αφορά. Ο καθένας εβαλε το λιθαρακι του, αλλος μικρό αλλος μεγαλο. Εμενα με ενδιαφέρει η Φλώρινα να έχει σιδηροδρομική σύνδεση και επιτέλους με ποιότητα. Και οχι γιατι θέλω προσωπικά να ταξιδεύω ντε και καλα με τρένο συνέχεια. Αλλα γιατι μαζί με την ευκολία μετακίνησης ανοίγουν και οι ορίζοντες μιας περιοχής. Γιατι ο φοιτητόκοσμος θα προτιμήσει πολή με τρένο. Και η πόλη με τις τριτοβαθμιες σχολες εχει μια ελπίδα παραπάνω να αναβαθμιστεί σε όλους τους τομείς. Το ίδιο και η πόλη με την τουριστική κίνηση. Το ίδιο και η πόλη με πολίτες που δεν θα σκέφτονται οτι "δεν βγαίνουν" οικονομικα να πανε απο εδω εκει.

    Υπήρξαν επίσημα χείλη που ειπαν: "και τι να το κάνουμε το τρένο; να φευγουν οι φλωρινιώτες να ψωνίζουν με 6 ευρω Θεσσαλονικη;" Δυστυχως αυτο ειναι φίλε μου το πρόβλημα, οτι αντι να κοιτάμε πως να βελτιωθούμε κοιτάμε πως να απομονωθούμε. Και οταν δεν εισαι ετοιμος να δεχθεις σημαίνει οτι κατι δεν εχεις βρεί με τον εαυτό σου οπως ανάφερε προχτες και το άρθρο "Ξενος" της Φοίβης.

    Τελως παντων, πολυλογία. Δεν ελπίζω αλλα ΑΠΑΙΤΩ να έρθει, οχι σε μερικούς μήνες αλλα ΑΜΕΣΑ το τρένο.

    Και μέχρι να γίνει αυτο θα υπάρχουν πολλα αρθρα και "happenings" (οπως αρέσει να λεγεται) για το τρένο.
    Γιατι είμαστε ολοι μας, φίλοι του τρένου και της Φλώρινας αν το ψάξουμε καλά. Και σε κάθε "happening" θα έρχεται και πιο πολύς κόσμος..

    Μηπως ομως αυτο ακριβως είναι που ανησυχεί μερικούς/ες;

    Χρήστος Όροβας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πότε επιτέλους θα μας δώσετε μια ακριβή πληροφορία για τρένο τρενοφίλοι μου? χάθηκε στο δρόμο το τρένο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε νικ,
      γιατί ρωτάς τους τρενοφίλους και δεν ρωτάς αυτούς που ψήφισες;
      Ν

      Διαγραφή
  7. @ ανωνυμος 4.45
    ελα,ελα του κτελ εισαι σε καταλαβαμε ,βγες μην κρυβεσαι.Αν δεν εισαι του κτελ και πιστευεις πραγματικα αυτα που γραφεις ,τοτε καταλαβαινω ,γιατι η πολη που ειχε τη μεγαλυτερη διαφημιση μεσω των ταινιων του Αγγελοπουλου, η πολη με 3 πανεπιστημια, η πολη με τα ατελειωτα δαση και τις απιστευτες ομορφιες, η πολη με την παραδοση των ζωγραφων και της μουσικης εχει καταντησει ετσι. Α ορε Φλωρινιωτεεεεεεεες , εχετε καταλαβει τι κανανε ορεεεεε, μας πηραν το τρενο ορεεεε,μας εφτυσαν καταμουτρα, μας προσβαλλαν περιφρονωντας μας με τροπο ,που αν ειχε γινει σε καποιο αλλο μερος θα ηταν πρωτο θεμα οι κινητοποιησεις σε ολα ΜΜΕ. Κι εσεις καθησατε και πιστεψατε ολες αυτες τις ανοησιες. Ορε για ξεκαμα μας εχουν ,για πεταμα, ,ΞΥΠΝΑΤΕΕΕΕ!!!!!! Οσο για τον νικ ας μας πει αυτος τι εκανε για να αποκτησει παλι η πολη το αυτονοητο ,αυτο ,που ειχε ακομα και επι τουρκοκρατιας, το τρενο της.Αν υπηρχε μυαλο σ αυτο τον τοπο και οχι επαρχιωτικες, στενομυαλες μικροπολιτικες, η πολη θα ζουσε απο τον τουρισμο και τα τοπικα προιοντα, δραστηριοτητες ,που αφηνουν χρημα σ ολους και οχι μιζες σε λιγους.Τωρα μας προοριζουν να ζουμε μεσα στην τεφρα και την καρβουνιλα απο τους σταθμους της οποιας ΔΕΗ!!! Καληνυχτα και καλη μας τυχη με τα μυαλα ,που κουβαλαει αυτος ο πανεμορφος ακομα τοπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. S.s
    Ακόμα δεν τον είδαμε [τραίνο ] και Γιάννη τον εβγάλαμε..
    Και τσακωνόμαστε ποιος είναι και ο Νονός....
    Για να συνέλθουμε και να βοηθήσουμε να γίνει πρώτα.
    Έχουμε μετά όλο τον καιρό να κάνουμε ταμείο, να θάψουμε κάποιους και άλλους να τους κάνουμε ήρωες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειαζόμαστε ήρωες, ούτε άρχοντες, ούτε μαφιόζικους νονούς. Μόνο όταν εσύ, εγώ και ο δίπλα ξυπνήσουμε και αντί να αλληλοκατηγορούμαστε παλέψουμε μαζί για τα κοινά συμφέροντα του τόπου, μόνο τότε θα δούμε άσπρη μέρα (όχι λόγω χιονιού, αυτή την έχουμε).

      Ν

      Διαγραφή
  9. Πειστήκαμε ότι το τραίνο θα έρθει στη Φλώρινα τελικά.. Θα αποκατασταθεί η γραμμή στο Κλειδί, αφού εξορυχθεί το κάρβουνο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή