Από το πολιτικό γραφείο του Γ.Λιάνη λάβαμε και δημοσιεύουμε το παρακάτω δελτίο τύπου:
Αθήνα, 6 Φεβρουαρίου 2012
Μετά από πολυήμερες συναντήσεις και συζητήσεις του βουλευτή Φλώρινας Γιώργου Λιάνη με τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Μάκη Βορίδη και μετά από αλλεπάλληλες συζητήσεις και του Υπουργού και του βουλευτή με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της «ΤΡΑΙΝΟΣΕ» κ. Αθανάσιο Ζηλιασκόπουλο οριστικοποιήθηκε η απόφαση της επαναλειτουργίας της γραμμής Θεσσαλονίκης – Φλώρινας – Θεσσαλονίκης με τρία δρομολόγια ημερησίως.
Ένα το πρωί, ένα το μεσημέρι και ένα το βράδυ.
Η λύση αυτή έγινε εφικτή καθώς το μεγαλύτερο μέρος του ετήσιου κόστους της λειτουργίας της γραμμής Θεσσαλονίκης - Φλώρινας θα καλυφθεί από το κέρδος που προκλήθηκε το προηγούμενο χρονικό διάστημα από τη λειτουργία της γραμμής Αθηνών – Θεσσαλονίκης.
Η απόφαση του Υπουργού Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων κ. Μάκη Βορίδη θα ανακοινωθεί αύριο επισήμως στις 9.45 π.μ. στους βουλευτές της Φλώρινας κκ. Γιώργο Λιάνη και Στάθη Κωνσταντινίδη καθώς και στους Δημάρχους Φλώρινας και Αμυνταίου κκ. Γιάννη Βοσκόπουλο και Μάκη Ιωσηφίδη που βρίσκονται στην Αθήνα.
Το θέμα της επαναλειτουργίας της γραμμής του τρένου ετέθη στις συναντήσεις του Υπουργού Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων κ. Βορίδη και του Διευθύνοντα Σύμβουλο της «ΤΡΑΙΝΟΣΕ» κ. Ζηλιασκόπουλου με την Τρόικα και ο σκόπελος αυτός ξεπεράστηκε.
Στις 10.45 π.μ. οι βουλευτές και οι δήμαρχοι θα συναντηθούν με τον Υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής κ. Γιώργο Παπακωνσταντίνου για τα μεγάλα ζητήματα που αφορούν την περιοχή μας.
Τέλος, οι δήμαρχοι Φλώρινας, Αμυνταίου και Πρεσπών θα αποστείλουν υπομνήματα προς τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Τάσο Γιαννίτση με τα οποία θα ζητείται έκτακτη βοήθεια για τους τρεις Δήμους μετά από τις πρωτοφανείς καιρικές συνθήκες του τελευταίου διμήνου που έχουν φέρει τον νομό σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης. Το προγραμματισμένο ραντεβού με τον κ. Γιαννίτση θα μετατεθεί για λίγες μέρες γιατί ο Υπουργός έχει κρίσιμες συναντήσεις που αφορούν τα μεγάλα ζητήματα της χώρας.
Oχι ανεφάρμοστες αποφάσεις του τύπου : αποφασίζουμε εμείς τις γραμμές αλλά όμως ξηλώνουν άλλοι τις γραμμές στο Κλειδί για το κάρβουνο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να κάνουμε άλλοι φταίνε, στείλτε εσείς λεωφορεία από και προς Φλώρινα και όοοοταν εξορυχθεί το κάρβουνο από το κλειδί, ε τότε βεβαίως, θα θα θα θα τις στήσουμε τις γραμμές..
Είσαστε και πλεονέκτες, ρε παιδιά, θα υπάρξει ανταπάντηση, δε σας φτάνει μέχρι το Αμύνταιο;
Η απάντηση είναι απλή : ΜΑ ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΤΡΑΙΝΟ ΣΤΟ ΑΜΥΝΤΑΙΟ...ΠΩΣ ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ 2-3 ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ;
Μέχρι εκεί φτάνει το δούλεμά μας;
Πολυ ωραια!! Μηπως ξερουμε και ποτε θα ξεκινησει η επαναλειτουργια της γραμμης;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚερδίσαμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήη νίκη έχει την υπογραφή των Φίλων του τρένου!...κανενός άλλου!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα μοιράσουν εισητήρια για Φλώρινα Θεσ/νίκη για το Πάσχα...
ΔιαγραφήΦίλοι του τρένου είναι όλοι οι Φλωρινιώτες, όχι μόνο τα μέλη της κίνησης, και η όποια νίκη (με το καλό όταν έρθει) θα έχει 8000 υπογραφές, όχι λίγες δεκάδες!
ΔιαγραφήΚαι της θείας μας της ελπινίκης από το Αμύνταιο
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ νίκη έχει πολλούς πατέρες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν πειράζει το βασικό είναι ότι η Φλώρινα πέτυχε μια νίκη σε ένα θέμα τόσο σημαντικό για την ανάπτυξη της.
αυτή είναι η επίσημη και μιλημένη... γραμμή, πλην όχι η γραμμή Φλώρινα-Αμύνταιο
ΔιαγραφήΔεν πιστεύουμε κανέναν αμα δεν δούμε τραίνο στη μπουάτ της πόλης της Φλώρινας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκριβώς! ;)
ΔιαγραφήΟ κόσμος δυσπιστεί, γιατί έχει φάει δούλεμα πολλές φορές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤουλάχιστον όχι ακόμα μια.
Στο κάτω κάτω η ευχάριστη έκπληξη καλύτερη από τη δυσάρεστη είναι πάντα
αυτος ο δυσπιστος κοσμος ,πού ήταν στις εκδηλωσεις για το τρενο; Μια φορα και παπαλα; Επινε καφεδακι μαλλον και περιμενε καμμια 100 ατομα να τρεχουν τους τελευταίους 9 μηνες.Οταν σε βλεπουν αυτοι ,που εχεις βαλει πασαδες στο κεφαλι σου ,οτι σηκωνεις δουλεμα θα σε δουλευουν.Και όπως κοψαν το τρενο μια φορα, θα κοψουν κι αλλα οταν γουσταρουν, αφουν βλεπυν οτι δεν συναντουν αντιδραση. Ζουμε πια σε μια εποχη ,που απολυτως τιποτα ΔΕΝ ειναι αυτονοητο αλλα για ολα χρειαζεται αγωνας.
ΔιαγραφήΑν κατι τετοιο δεν ειναι και παλι κοροιδια, οπως πολλες φορες μεχρι τωρα αλωστε, η ΝΙΚΗ εχει Μανα-Πατερα-Παπου Γιαγια, ολους οσους,με τον ξεσικωμο των φιλων του τρενου,κουραστηκαν,ξεπαγιασαν,χλευαστηκαν απο πολλους, φωναξαν, μαζεψαν υπογραφες,διαμαρτυριθηκαν με διαφορους τροπους,και τελικα ΝΙΚΗΣΑΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓειά σου Λιάννη, Τόμσον της Φλώρινας! Τους ζάλισες στην συζήτηση μέρα νύχτα και τελικά παραδόθηκαν! Εύγε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι Λιανη ρε χαλβα αν δεν ηταν ο Βοριδης θα σου ελεγα το κατα ποσο θα επεστρεφε...Οταν ηταν το Πασοκ στην εξουσια κοπηκε η γραμμη που ηταν τοσο καιρο ο Λιανης? Ηρθε η κυβερνηση συνεργασιας ανελαβε ο Βοριδης και 3 μηνες μετα ηρθε το τρενο...Πφφ ακου Λιανης...
ΔιαγραφήΣυμφωνώ φίλε. Ο Βορίδης την έκανε την δουλειά. ΝΑ λέμε το σωστό
ΔιαγραφήΟ Ιωσηφίδης την έκανε τη δουλειά με τον Βορίδη. Ο Λιάνης ήταν διακοπές και έβγελε ανακοίνωση. Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΚΑΛΟΣ ΘΕΙΟΣ ΛΙΑΝΗΣ!
ΔιαγραφήΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΙΣΤΟΙ ΘΩΜΑΔΕΣ ΠΑΡΑ ΑΓΑΘΟΙ ΛΟΥΛΟΥΜΑΔΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήMηδένα προ του τέλους..κακάριζε..
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι να έρθει το τραίνο κάποιον θα πάρει μαζί του στην επιστροφή..Goode buy mr Toms-on, yoy will be soon kalasnik-off
Αν ολα πάνε καλά, επόμενος στόχος το ΤΡΕΝΟΣΚΙ !
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν σώζει ούτε το Λιάνη ούτε την υστεροφημία του το τραίνο..Ακόμα και να έρθει, χρεώνεται και την φυγή του και όλες τις άλλες φυγές στον τόπο μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσο μάλλον αν μας ξαναδουλεύει..
Αλέ Ζωρζ, η δική σου φυγή...αουφίντερζεν
twra na doume ti tha kanoun ta ktel pou koboun dromologia kai i timh auxanete kathimerina
ΑπάντησηΔιαγραφήta ktel tha ploutisoyn apo th grammh florina-amyntaio logv koroidias thw trenose k tvn politikandhdvn
ΑπάντησηΔιαγραφήANEKΔΟΤΟ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΤΙ Ο ΜΑΚΗΣ ΒΟΡΙΔΗΣ ΑΚΟΥΣΕ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ;
ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΥΣΧΗΜΟ ΤΡΟΠΟ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΖΗΤΟΥΣΕ Ο ΛΙΑΝΗΣ..
Tης κωλοτούμπας το ..ανάγνωσμα, πρόσχομεν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς σταματησει πια αυτο το ψευτοδιλημμα ή κτελ ή τρενο.Αλλος ο ρολος του ενός αλλος του άλλου.Και αν δεν το καταλαβαμε φετος ,που υστερα απο πολλα χρονια ξανακανε κανονικο χειμωνα ,το τρενο για μια πολη με τοσο δυσκολες χειμερινες συνθηκες ειναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ απαραιτητο γιατι θα ειναι το τελευταιο ,που θα σταματησει. ΑΝ συμβει αυτο τοτε τα υπολοιπα μεσα θα ειναι οχι ακινητοποιημενα αλλα θαμμενα.
ΑπάντησηΔιαγραφήkairος ήταν και ο ΜΑΚΗΣ βοηθός Αίντε με το καλό
ΑπάντησηΔιαγραφήΆρε Λιάνη.... Πότε έκανες πολυήμερες συναντήσεις; Ο Ιωσηφίδης εδώ και δύο εβδομάδες ανακοίνωσε το παζάρι με την ΤΡΕΝΟΣΕ και τον Βορίδη. Αφού είπε ότι ο Βορίδης είδε το θέμα θετικά. Απλά την είχε πατήσει με τους πολιτικάντηδες και δεν το ανακοίνωσε επίσημα. Για αυτό δεν πήγε στην συνάντηση. Τι να κάνει; Αφού τα ήξερε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ φλωρινιώτικη μιζέρια σε όλο το μεγαλείο της. Ξεχάσατε ποίοί τρέχανε ακόμη και στις περιφερειακές εκλογές για το τρένο . ξεχάσατε ποιοι΄απήχατε από τις εκδηλώσεις των φίλων του τρένου ποιοί μας ειρωνευοσασταν. οτι κάνουμε χάπενιγκς , ότι θέλουμε απλώς να δειχθούμε και άλλα τινά φαιδρά. Βο'ηθησαν πράγματι οι Δήμαρχοι και οι βουλευτές με ψηφίσματα παραστάσεις και διαμαρτυρίες και δεν οφελεί η προσπάθεια εκλογικής εκμετάλευσης. ΄ΟΤΑΝ και αν σφυ ρίξει το τρένο τρείς φορές ελάτε να σας κεράσουμε . εμείς θα είμαστε εκεί και θα ταξιδεύουμε με το τρένο και όχι με ''μερσεντές''..
ΑπάντησηΔιαγραφήτρενολάτρης Θ εσένα θέλουμε, εσύ έφερες το τρένο έχεις δίκιο, οι εκδηλώσεις τους φόβισαν και έφεραν τον τρένο, αιντε ρε απο κει. Αν δεν ήταν ο Λιάνης στην Φλώρινα δεν θα είχε γίνει τίποτα, τέλος πάντων η κατάντια του λαού μας, ο Λιάνης προσφέρει στον τόπο του και όλοι φαγωθήκατε να καρπωθείτε (βλεπε την τρενολάτρη) ότι το κάνατε εσείς, σα δε ντρέπεστε λέω γω, μήπως θέλετε να πολιτικοποιήθητε σύντομα και ψάχνετε για θύματα ε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω παλη απορω αν ο Λιανης εστω ηταν γνωστης της καταστασης (οτι το τρενο ειχε σταματησει) ποτε ηρθε τελευταια φορα ο Λιανης στη Φλωρινα ωρε? Πριν τις εκλογες? Σιγα μην τον νοιαζει το τρενο του δινετε και ευσημα κιολας...Αντε ουστ εγω τον Βοριδη ειδα να ψαχνει το θεμα και να ανακοινωνει την επαναλειτουργια του τρενου τον Λιανη ουτε τον ακουσα πουθενα ουτε τον ειδα...Φτανει ξερω χαιρεστε πολλοι απο εσας που κατα καιρους σας εχει βολεψει στο δημοσιο ο Λιανης αλλα το οτι ειναι αχρηστος δεν ερχεται ποτε στη Φλωρινα και δεν κανει τιποτα για τον τοπο αυτο ειναι γνωστο εδω και χρονια...Οποτε σταματηστε το τζαμπα γλυψιμο δεν οφελειτε σε τιποτα...
ΔιαγραφήΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΜΠΑΡΕΣ ΣΤΙΣ ΑΦΥΛΑΚΤΕΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΠΡΙΝ ΘΡΗΝΥΣΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΛΩΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήτα τελικά νέα είναι τα εξής: Η πρώτη πολιτική βούληση είναι του Υπουργού Μάκη Βορίδη, που έδωσε εντολή στο Ζηλιασκόπουλο. Από εκεί και πέρα το θέμα κωλυσιαεργεί, διότι υπάρχουν τα συμφέροντα εξόρυξης λιγνίτη, που απαιτούν ξήλωμα των γραμμών στο Κλειδί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλοι οι άλλοι κάνουν τους κολαούζους και τις μαριονέττες
kala re gidia, treno perimenete, me treno ths sas pane sta mantria sas. Gia thn trypa sta oryxeia sas exoun mono
ΑπάντησηΔιαγραφή