Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

Πάλι λείπει η Φλώρινα από το σιδηροδρομικό χάρτη!


Μια εβδομάδα πριν την επανέναρξη των δρομολογίων του τρένου που διακόπηκαν πριν 14 μήνες και ήταν η αιτία πρωτοφανούς κινητοποίησης και αγώνων των κατοίκων της Φλώρινας χρειάζεται πάλι η άμεση και συνδυασμένη παρέμβαση των 

κατοίκων, των φορέων και των βουλευτών της Φλώρινας. Συγκεκριμένα, στο προσχέδιο της σύμβασης για πραγματοποίηση δρομολογίων δημοσίου συμφέροντος μεταξύ του κράτους και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που παρουσίασε την Τρίτη 3 Απριλίου στα μέλη της Διαρκούς Επιτροπής Οικονομικών Υποθέσεων ο υπουργός Υποδομών, κ. Μ. Βορίδης δεν αναφέρεται πουθενά η Φλώρινα.
Αυτό το σχέδιο που αντιστοιχεί στο επιχειρησιακό σχέδιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την τριετία 2011-2013 αποτυπώνει την πηγή του προβλήματος που έχουμε 14 μήνες τώρα. Η διοίκηση δεν ενδιαφέρεται κατ’αρχήν για την λειτουργία του σιδηροδρόμου στη Δ. Μακεδονία και δεν δεσμεύει ούτε 1 ευρώ για την πραγματοποίηση των δρομολογίων. Από την άλλη μεριά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν αναλαμβάνει καμία συμβατική υποχρέωση να κάνει τα δρομολόγια αυτά.
Παρ’ ότι λοιπόν το τρένο επαναδρομολογείται την Μεγ. εβδομάδα, η συνέχισή του θα βασίζεται τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2013 στην κερδοφορία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την βούληση της διοίκησής της.
Κατά τη γνώμη μας είναι επιτακτική η άμεση κινητοποίηση και αντίδραση των βουλευτών μας (με τους οποίους είμαστε ήδη σε επικοινωνία για το θέμα) για να υπαχθεί και το δρομολόγιο της Φλώρινας στην παραπάνω σύμβαση αλλά και να συμπεριληφθεί το δρομολόγιο με επαρκή χρηματοδότηση για πλήρη δρομολόγια στο επόμενο επιχειρησιακό σχέδιο. Και αυτό γιατί έτσι θωρακίζεται η βιωσιμότητα της γραμμής (όπως επίσης γίνεται με την ημεκτροκίνηση του δικτύου), αλλιώς θα λαχταράμε ότι μια μέρα θα ξυπνήσουμε και το τρένο θα έχει ξανασταματήσει..
Κίνηση Φίλων Τρένου Φλώρινας

6 σχόλια:

  1. Δυστυχως φιλοι κατι τετοιο θα συμβει μετα τις εκλογες, το τρενο θα ξαναχαθει.Τα μεγαλα κεφαλαια και τα συμφεροντα τους, ηδη εχουν δρομολογισει και την δρομολογιση, αλλα και την διαρκεια της.Δεν ειναι τυχαιο το οτι η δημοτικη αρχη δεν εχει αναφερθει καθολου στο θεμα.Μακαρι να βγω ψευτης, αλλα κατι τετοιο πηρε το αφτι μου. Παντως προτεινω την ημερα της επαναδρομολογισης να βρεθουμε παλι στον Σιδ.Σταθμο,οπως τοτε με τα χιονια και το κρυο, και να το υποδεχθουμε με τα οργανα και τα μπλουζακια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα ελπίζουμε αλλά έχουμε σοβαρότατους λόγους να μην πιστεύουμε πλέον τίποτε και κανέναν. Αρκετά πλέον με τα ψέματα των πολιτικάντηδων, επί δεκαετίες. Φλωρινιώτες και λοιποί συνέλληνες πολίτες προσοχή! Μην ξαναμπαίνετε στα ίδια "μαντριά"... να σκεφτούμε καλά πριν και αν ψηφίσουμε τους ίδιους ψεύτες και παραμυθάδες που επί 10-ετίες μας δουλεύουν μας ληστεύουν και ξεφτηλίζουν την χώρα διεθνώς. Δεν φταίει κανείς ξένος παράγοντας γιά την κατάντια μας, αλλά αποκλειστικά και μόνον οι λαμογιότατοι εσωτερικοί απατεώνες, οι οποίοι απ' ότι φαίνεται δεν πρόκειται να τιμωρηθούν ποτέ γιά τα εγκλήματά τους απέναντι στον Έλληνα πολίτη.
    ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ-ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δηλαδη δεν θα πηγαινει το τραινο μεχρι τη φλωρινα?ποιες ειναι οι περιοχες που αναφερονται στο σχεδιο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://el.wikipedia.org/wiki/Αμύνταιο
    Διαβάστε την ιστορία του τρένου... το 1892!!!
    Ξευτίλες Αθηνοκυβερνόντες κοπρίτες(κατά Πάγκαλο).
    Ο τότε Σουλτάνος μας έφερε το τρένο στην περιοχή μας, το Ελληνικό κράτος μας το πήρε!!! Μέγιστη ξεφτίλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δυστυχώς δεν λείπει μόνο από τον σιδηροδρομικό χάρτη, αλλά και από τον οδικό και τον πολιτικό χάρτη.

    Όταν τρέχουν 5 άνθρωποι και οι άλλοι 50 τους βάζουν τρικλοποδιές, πως περιμένουμε να μας στηρίζουν οι αθηνοκεντρικοί πολιτικοί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ας το υποδεχτούμε την Μεγάλη Τετάρτη και συνεχίζουμε τον αγώνα, περισσότεροι.
    Φίλη του τρένου

    ΑπάντησηΔιαγραφή