Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2016

Ευχαριστήριο

Με το παρόν ευχαριστήριο επιθυμώ να εκφράσω δημόσια τα αισθήματα της βαθιάς ευγνωμοσύνης μου στους αιμοδότες Φλωρινιώτες, συμπατριώτες του εκλιπόντος συζύγου μου Ελευθέριου Πηλείδη, οι οποίοι κατά τη διάρκεια της μακράς νοσηλείας του
προσέφεραν ανιδιοτελώς και εγκαρδίως φιάλες αίματος, που ήταν πολύτιμες για την αντιμετώπιση των σοβαρών προβλημάτων υγείας που αντιμετώπιζε ο σύζυγός μου. 
Η προσφορά των Φλωρινιωτών αιμοδοτών ήταν μια πραγματική αχτίδα παρηγοριάς στον πόνο μας κατά τη διάρκεια της ασθένειας και της νοσηλείας του προσφιλέστατου συζύγου μου και συνέβαλε στο να διασφαλιστεί η παράταση και η ποιότητα της ζωής του εκλιπόντος. 
Η αιμοδοσία, ένα μοναδικό δώρο ζωής, είναι μια ύψιστη πράξη ανθρωπιάς και προσφοράς στον συνάνθρωπό μας και δεν μπορεί τίποτε να την αντικαταστήσει, ούτε να την ανταμείψει, παρά μόνο η αναγνώρισή της ως σπουδαίας πράξης αλληλεγγύης. 
Για τον λόγο αυτό, λοιπόν, εκφράζω τις θερμές ευχαριστίες μου στους αγαπητούς Φλωρινιώτες αιμοδότες για την αμέριστη συμπαράστασή τους στον αγώνα ζωής του εκλιπόντος συζύγου μου και ελπίζω η δημοσιοποίηση αυτή να συνεισφέρει στο να λειτουργήσει η πράξη της αιμοδοσίας ως καλό παράδειγμα κοινωνικής αλληλεγγύης και για άλλους.
Με ιδιαίτερη ευγνωμοσύνη
Παρασκευή Πηλείδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου