Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

Το ΚΤΕΛ απαντά σε καταγγελία φοιτητών


Στην καταγγελία φοιτητών απαντά με την παρακάτω ανακοίνωση ο πρόεδρος του Δ.Σ. των Υπεραστικών ΚΤΕΛ Φλώρινας, Σ.Γεωργακόπουλος:

Με ιδιαίτερη προσοχή αναγνώσαμε την επιστολή διαμαρτυρίας των φίλων μας φοιτητών που ταλαιπωρήθηκαν κατά την μετάβαση τους στην Φλώρινα από τη Λάρισα την 31/10/2011 και γίναμε δέκτες των παραπόνων τους.
Ο επιβάτης που έχει έγκαιρα εκδώσει εισιτήριο, έστω σε ενδιάμεσο σταθμό της διαδρομής και δεν βρίσκει θέση στο λεωφορείο, έχει απόλυτο δίκιο να διαμαρτύρεται και ως εκ τούτου είναι απολύτως επιβεβλημένη η συγγνώμη του μεταφορέα Σαν πρόεδρος της «Υπεραστικό ΚΤΕΛ Ν. Φλώρινας ΑΕ» εκφράζω την λύπη μου για το γεγονός και δηλώνω ότι ήδη καταβάλω κάθε προσπάθεια να μην επαναληφθεί.
Αξίζει να επισημανθεί ότι μέλημα μας είναι η άμεση και δίχως προβλήματα ή ατυχήματα ολοκλήρωση του κάθε δρομολογίου, υπάρχουν ωστόσο πολλοί παράγοντες, που μπορεί να τα επηρεάσουν. Στην προκειμένη περίπτωση αντιδράσαμε στέλνοντας επιπλέον λεωφορείο, αμέσως μόλις πληροφορηθήκαμε την ύπαρξη πληθώρας επιβατών που το λεωφορείο της γραμμής αδυνατούσε να εξυπηρετήσει. Αυτό συνέβη εξαιτίας του ότι στην διαδρομή μέχρι την Λάρισα επιβιβάστηκαν εκτάκτως - δηλαδή απροειδοποίητα - πρόσθετοι επιβάτες, επίσης φοιτητές. Βεβαίως είχαν μερίδιο ευθύνης αφού δεν είχαν ειδοποιήσει και κλείσει θέση για να μπορέσουμε να προγραμματίσουμε και άλλο δρομολόγιο, αλλά όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι και αυτούς δεν μπορούσαμε να τους αφήσουμε στον δρόμο. Αυτό το γεγονός είχε ως αποτέλεσμα τελικά την έλλειψη κενών θέσεων, που όντως είχαν κρατηθεί από το εκδοτήριο της Λάρισας, ο υπεύθυνος του οποίου δεν ενημέρωσε έγκαιρα για την πληθώρα επιβατών, πράγμα το οποίο ήδη έχουμε επισημάνει στο συνάδελφο ΚΤΕΛ Λάρισας, που μας εξυπηρετεί. Το πρόβλημα που παρουσιάσθηκε λοιπόν δεν οφείλεται σε έλλειψη πρόβλεψης, αλλά στην έκτακτη και ιδιαίτερα αυξημένη κίνηση της ημέρας και σε έλλειψη έγκαιρης ενημέρωσης μας.
Σε κάθε περίπτωση διαβεβαιώνουμε το επιβατικό μας κοινό ότι επιχειρούμε με κάθε μέσο την βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών. Στην προσπάθεια αυτή καλούμε τους φίλους μας επιβάτες να μας βοηθήσουν με δύο τρόπους: Πρώτον να προβαίνουν σε έγκαιρη κράτηση - ειδικά σε ενδιάμεσους σταθμούς ή να πληροφορούν γι’ αυτό το εκδοτήριο Φλώρινας για να μπορεί να γίνεται σωστός προγραμματισμός και δεύτερον να μας καταγγέλλουν κάθε γεγονός που αντιλαμβάνονται που είτε τους θίγει είτε χρήζει βελτιώσεως. Ειλικρινά πιστεύουμε ότι με την ενεργό συμμετοχή των επιβατών και καλύτεροι θα γίνουμε και ποιοτικότερες υπηρεσίας θα παρέχουμε.
Για μία ακόμη φορά εκφράζω την λύπη μας για το περιστατικό αυτό. Στο μέλλον θα προσπαθήσουμε, με νέα μέσα πιο έγκαιρης πληροφόρησης αλλά και με την βοήθεια και των επιβατών μας, να είμαστε συνεπέστεροι.
Για το ΔΣ
Ο Πρόεδρος
Σαράντης Γεωργακόπουλος

4 σχόλια:

  1. Η έκφραση συγγνώμης και η πρόθεση να αντιμετωπιστούν στο μέλλον με καλύτερο τρόπο τέτοιου είδους περιστατικά, τιμούν την διοίκηση και τους εργαζόμενους του ΚΤΕΛ Φλώρινας.

    Δίδαγμα: Οι πολίτες πρέπει να μιλούν, να καταγγέλλουν όταν θίγονται από τους παρέχοντες σε αυτούς υπηρεσίες. Μόνον έτσι θα μπορέσουμε να αλλάξουμε και σε αυτόν τον χώρο νοοτροπίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο στα παιδιά που διαμαρτηρήθηκαν!!! Πρέπει να διεκδικούμε όσα δικαιούμαστε και κυρίως να επισημαίνουμε όσα δεν λειτουργούν σωστά σε αυτόν τον τόπο μπας και κάποια στιγμή διορθωθούν!!!!

    Ένα δεύτερο μπράβο στον Πρόεδρο των ΚΤΕΛ που ανέλαβε την ευθύνη και αποδέχτηκε το λάθος έστω και με ένα κάρο δικαιολογίες!! Όλοι έχουμε μια ιστορία να αφηγηθούμε με τα ΚΤΕΛ κ. Πρόεδρε και σίγουρα η ημερομηνία δεν ήταν πάντα παραμονή κάποιας γιορτής ή μια δύσκολη μέρα όπως είπατε.

    Αυτό που χρειάζεται είναι μεγαλύτερη υπευθυνότητα από όλους!!!

    Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. νεα κουλτουρα στο ΚΤΕΛ Φλωρινας. και νέος αέρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η εγκαιρη ενημέρωση σας είναι κυρίως ΔΙΚΗ σας υποχρέωση .Πιαστήκατε απροετοίμαστοι στον ύπνο .Το σημαντικό ¨ειναι ότι απο τραγικά λάθη της επαγγελματικής ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΣ σας και αμαυρώνεται ή εικόνα της τοπικής κοινωνίας. Εάν εσείς δέν μπορείτε να προβλέψετε το επιβατικό σας κοινό ποιοί έχουν την ευθύνη οι ..επιβάτες? και πάλι αυτοί έχουν την ευθύνη?Αυτά δέν είναι σοβαρά πράγματα απο σοβαρούς υποτίθεται επαγγελματίες στον χώρο των μεταφορών.

    δικαιώθηκαν οι φίλοι του τρένου που έλεγαν Το τρένο δέν είναι πολυτέλεια .

    όταν θα ανοίξει το επάγγελμα των κτελ τότε να σας δουμε ...όχι τώρα στο ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΟ συντεχνιακο ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΣΑΣ

    ΑΜΑΥΡΩΣΑΤΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΙΒΑΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή