-Αρχές Φλεβάρη γεννιέται η Κίνηση Φίλων Τρένου.
-Τετάρτη 9/2 Πρωτοβουλία του Εργατικού Κέντρου Φλώρινας και της Κίνησης Φίλων Τρένου Φλώρινας μέρα διαμαρτυρίας με
-συμβολικό αποκλεισμό της ΔΟΥ Φλώρινας,
-επίσκεψη-κατάληψη στην ΕΡΤ Φλώρινας και
-μαζική συλλογή υπογραφών.
-Συγκλονιστική η ανταπόκριση πολιτών κάθε ηλικίας.
-Κορύφωση δράσεων με μαζική συγκέντρωση στην κεντρική πλατεία.
Οι 8.000 υπογραφές θα παραδοθούν από τους αιρετούς της περιοχής στους υπουργούς την Παρασκευή 11/2
Συνάντηση στη Βουλή της αντιπροσωπείας της Φλώρινας
Βουλευτές: Γιώργος Λιάνης και Στάθης Κωνσταντινίδης
Αντιπεριφερειάρχης Φλώρινας: Δημήτρης Ηλιάδης
Δήμαρχοι Φλώρινας Γιάννης Βοσκόπουλος και Αμυνταίου: Μάκης Ιωσηφίδης με τους αρμόδιους υπουργούς (Οικονομικών και Μεταφορών) μεταξύ άλλων και για την επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Φλώρινας με την Θεσσαλονίκη
Στη συνάντηση συμφωνήθηκε σε πρώτη φάση να λειτουργήσει και πάλι η γραμμή Φλώρινας-Θες/νίκη με δύο δρομολόγια... Οι λεπτομέρειες θα συζητηθούν στη σύσκεψη της 26ης Μαρτίου στη Φλώρινα, παρουσία του Διευθ. Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Ζηλιασκόπουλου και της Κίνησης Φίλων Τρένου
Η Υφυπουργός Εσωτερικών κ. Θ. Τζάκρη… άμεση δρομολόγηση δύο ζευγών δρομολογίων μέχρι την Φλώρινα. «Η επέκταση των δρομολογίων του ΟΣΕ θα άρει την σιδηροδρομική απομόνωση… (Άρνισσα, Αμύνταιο, Φλώρινα κτλ)»
5 ΜΑΡΤΙΟΥ 2011
η Φλώρινα κρατάει το τρένο στα χέρια της…
Ευελπιστούμε όλοι ότι πριν το Πάσχα θα έχουμε επανεκκίνηση των δρομολογίων, με όλα αυτά που πρέπει να κάνουμε εμείς ως κοινωνία και η Πολιτεία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τη μεριά της.
Ο ρόλος ο δικός μας ήταν να διαπραγματευτούμε και να βρούμε λύση με τους αρμόδιους πρωταγωνιστούσαμε στις διαπραγματεύσεις στην Αθήνα, για να βρεθεί κοινά αποδεκτή λύση… Και το πετύχαμε! «…η τοπική αυτοδιοίκηση αναλαμβάνει το βάρος… να πληρώσουμε τα έξοδα ώστε τη Μεγάλη Εβδομάδα να έχουμε το τρένο στη Φλώρινα. Η συνεργασία όλων μας ήταν εξαιρετική και πιστεύω ότι συνεισφέρουμε με το αυτό τον τρόπο στο λαό της Φλώρινας».
Tο δημοτικό συμβούλιο Φλώρινας απέρριψε ομόφωνα κατά τη χθεσινή συνεδρίασή τους όρους της σύμβασης για την επαναλειτουργία του τρένου. Πέρα από την απόρριψη των όρων της σύμβασης, συγκροτήθηκε επιτροπή που θα εξετάσει το ενδεχόμενο και τη μορφή κινητοποιήσεων.
Ο Υφυπ. Σ. Βούγιας, δεσμεύτηκε για την επαναφορά των δρομολογίων του τραίνου στο Αμύνταιο και στη Φλώρινα… για τις 30 Απριλίου και ο ίδιος θα είναι επιβάτης… αργότερα ανανεώνει το ραντεβού για 30 Μαΐου
11/7/2011 Συνάντηση φορέων της Θεσσαλονίκης για εξεύρεση λύσης για το τρένο μας, χωρίς να παρίστανται φορείς της Φλώρινας, στην οποία προσκλήθηκε και παρευρέθηκε η Κίνηση Φίλων Τρένου Φλώρινας.
Mέσα στο επόμενο δίμηνο επίκειται η επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Φλώρινα – Θεσσαλονίκη, καθώς η Φλώρινα θα ενταχθεί στις λεγόμενες «άγονες γραμμές».
23/9/2011
Τελευταίες εξελίξεις:
Ο Δήμαρχος Αμυνταίου, κ. Μάκης Ιωσηφίδης, εξέθεσε στον Υφυπουργό Άδωνη Γεωργιάδη τα βασικότερα προβλήματα της περιοχής και ζήτησε την αρωγή και στήριξή του, …από τα βασικότερα ήταν η επαναφορά των δρομολογίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Για το θέμα του τραίνου ο κ. Γεωργιάδης είχε άμεση επικοινωνία με τον σημερινό Υπουργό Μεταφορών, κ. Μάκη Βορίδη και ορίστηκε ημερομηνία συνάντησης για να εκτεθούν στον Υπουργό τα επιχειρήματα της τοπικής κοινωνίας σχετικά με την επαναφορά των δρομολογίων.
3/1/2012
Και φθάνουμε στο σήμερα, 13/1/2012:
344
ημέρες από την διακοπή των δρομολογίων στις 31/1/2011.
242
ημέρες από την απόφαση του δημοτικού Συμβουλίου Φλώρινας στις 17/5/2011 να ορίσει Επιτροπή αγώνα.
Ούτε δρομολόγια, ούτε επιτροπή… Ντροπή!!
Κίνηση Φίλων Τρένου Φλώρινας
S..s
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή πολύ καλή η ανάρτηση.
Προτείνω
Να σταλεί και σε κάθε έναν από τους...πρωταγωνιστές,για να μετρήσουν τα ΘΑ και τις προβλέψεις και τις υποσχέσεις τους.
Να γίνεται συχνά ανάρτηση του ιστορικού με ότι νεώτερο γιατί, στην ιστορία πρέπει να γραφτούν όλοι κατά τα έργα τους,όπως πχ με την φωτογραφία και την τελευταία απολύτως σαφή και ξεκάθαρη ''θέση'' του αρμοδίου υπουργού στο θέμα ...