Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Ο "από λίγο πιο πάνω" γράφει...


Πολύ καλή σας μέρα, τι πράγμα είναι αυτό ρε παιδία? 20 Μαΐου περίπου σήμερα, έφτασε το καλοκαίρι και δεν μπορεί να φτιάξει ο καιρός. Με έχει ρίξει πολύ αυτή η κατάσταση. Δεν πάει άλλο, και έτσι αποφάσισα μετά από μεγάλη σκέψη, 2 λεπτά περίπου, να ξεκινήσω να γράψω δυο σειρές. Ο καιρός όπως σας είπα, έχει τερματίσει τις αντοχές μου και όχι μόνο αυτός, μου έχουν σπάσει τον τσαμπουκά πολλά πράγματα γύρω μου, αλλά ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!

Είπα να πάω κόντρα σε όλα και να δω λίγο διαφορετικά όλα όσα γίνονται, δηλαδή εγώ τα βλέπω… αλλά δεν με αφήνετε..! Όλη την ώρα κάτω το κεφάλι είστε ρε παιδιά, λες και έχει καταστραφεί ο κόσμος γύρω μας.

Μέσα από την ενημέρωση που όλοι έχουμε κάθε μέρα (ειδήσεις, τηλεοράσεις, internet, ραδιόφωνο και πάνω από όλα συζητήσεις επί συζητήσεων για όλα τα θέματα που τρέχουν στην καθημερινότητα) διαμορφώνουμε μια εικόνα: ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΟΛΟΥ !!! Δεν θα διαφωνήσω, ποιος είμαι εγώ άλλωστε που θα διαφωνήσω, …πάνε θέλετε να πούμε? πάνε. Αλλά τι να κάνουμε εμείς? Να πεθάνουμε από τώρα?

Έλα να ξυπνήσουμε λίγο και να σηκώσουμε κεφάλι. Δεν λέω όλα είναι τέλεια, αλλά ας τα δούμε λίγο πιο αισιόδοξα όλα. Ας δούμε τον ήλιο πίσω από τη συννεφιά {αν δεν το πιστεύετε είναι αλήθεια και σύννεφα να έχουμε ο ήλιος είναι πίσω από αυτά και αυτό που σας λέω -είναι πληροφορίες από μέσα- όχι μαλ…κίες τώρα}…

Η οικονομική κρίση, από την άλλη, έχει πλήξει όλη την Ελληνική επικράτεια {δουλειά της είναι, άστην}, τα πράγματα δεν πάνε καθόλου καλά και γα…σε τα... μας έχει γονατίσει η τρόικα, μας έχει ΣΤΡΟΣει ο ΚΑΝ και άλλα τέτοια, πολύ-πολύ εύπεπτα, αρνητικά, απαισιόδοξα και καταθλιπτικά πραγματάκια. Δεν είναι όπως ήταν ο.κ! Αλλά και δεν θα γίνουν όπως ήταν νομίζω ;-) ...

Δεν ήθελα να πω κάτι πολύ ιδιαίτερο σήμερα αλλά απλά να δώσω ένα πρώτο "παρών" στο Blog και να μου πείτε πόσο καλό είναι αυτό που έχω γράψει, να μου κάνετε πολλά like και να γράψετε κανένα αισιόδοξο σχολιάκι. Να μου την ανεβάσετε… ρε αδερφέ, την ψυχολογία! ΆΑΑΑΑΑντε ρε παιδιά! Άντε να βλέπω τώρα να τρέχουμε!
Και καλή σας μέρα again!!!
Γράφει:… από λίγο πιο πάνω…

1 σχόλιο:

  1. ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΔΙΠΛΑ19 Μαΐου 2011 στις 2:52 μ.μ.

    Πρόσεξε πόσο θα την ανεβάσεις ... την ψυχολογία σου, γιατί έτσι ανεβασμένη την είχε και μια καμαριέρα και δεν πρόλαβε να στρώσ κάν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή